My Love Story

My Love Story

Wednesday, February 29, 2012

.sem.BARU.

HOLA !!!
Lama tak update blog.
Actually i have a lot things to says.


Akhirnyaaa, cuti dah pun nak berakhir
Cepatnya masa berlalu, ke cuti sem ni memang singkat?
Apa2 je la.


Insya'allah 3hb saya dah balik sarawak.
Haihhh. TAKDE HATI nak balik.
Seriously kat sana bosannn WEiiii !!!
Bosan bosan dan bosan. =.="


Atlast tak lama lagi nak bermulanya kehidupan saya sebagai
seorang pelajar kembali.
Kena menghadapi presentation, assignment, quiz, test, final exam
dan lain2 la.
Dan masa untuk pecah kepala pulak kan, tap tak pecah2 pun.
Masih boleh tahan lagi.


Alhamdulillah dengan result sem lepas
akhirnya aku boleh mengambil paper
seperti yang tertera di Pelan Pengajian
Dan aku harap sem Baru ni berjalan dengan lancar
dan apapun cuba memperbaiki apa2 yang perlu


Dan sem lepas aku dapat satu pengajaran :)
THANKS MEMBER ! Harap awak sedar.
Bila kita BERUSAHA betul2
Walaupun penat lelah, hasilnya sangat memuaskan diri kita.
Tak perlu mintak hint sana sini
simpan tuk diri sendiri
Taknak bagitau orang laen supaya boleh success
segala kuiz test
Atlast, for final bila bukan hasil usaha sendiri
there's nothing left. :)

Jangan ambil jalan mudah OK.


Hal tiket dah pun selesai
Tinggal nak terbang jeee hehe
Naik kapal terbang LOL
Kemas barang tak lagi
Esok dah kena kemas2 barang :(


BT, jadual class dah pun keluar
siyes Pack weiii
Kalau sem lepas jumaat sabtu ahad free
Sem baru ni, sabtu ahad je free !


Dari pukul 8 sampai 6,
Tap xla hari2 mcm tu
Still ada GAP
but paling tak suke
GAP kat tengah2, tghari mcm tu
nanti ptg ada class lagi
Kyaaaaa ! Tak best langsung.
Amik kau Lina
Takde dah nak rilek2
nak maen2


Dan lagi satu buku Planner 2012 aku
tertinggal kat sarawak. Grrr.
Dan sebenarnya saya ada 8 subjek ok.
bukan 7.


Banyak benda difikirkan
Serabut pun ada jugak
Haihhh, rilek Lina
You still got timeee :)


Btw, HN pun akan memulakan
sem barunyaa. Weeeee !
Atlast bermulanya dia praktikal.
GOOD LUCK sayang ! :)
Insy'allah abis praktikal
mudah-mudahan tuhan murahkan rezekinya
Dapat keje yang baik.
Dapat menunaikan tanggungjawabnya sebagai seorang anak.
Dan masa dia merancang kehidupan dgn lebih baik.
Awak da tua yer HN, walaupun muka awak tak menunjukkan
kebenaran umur awak sebenar. HAHAHA ! :D



Masing2 akan cuba melakukan yang terbaik.
Actually my plan going smoothly
Harap2 dapat habis on time.
Insy'allah next year.
Doakan saya yer kawan2.
Nak keje, tolong family.
Dan bersama si Dia. Wahahaha.
Dah masa untuk berfikiran matang.
Matang ler sangat. :P


Kalau habis study nanti, time konvo
nak ketemukan HN dengan mak saya.
bukan dgn mak saya saja, tap dgn semua family
HAHAHA ! :D
walaupun HN dah jmpe ayah, akak n abg ipar. :P
Insya'allah itu harapan saya.
Ya Tuhan, ku hanya mampu merancang.
Ku serahkan segalanya kepada-MU.


Lagipun dah dapat temukan tu
Takde la nanti family2 lain
bising2 tanya siapa kekasih hati
'bila nak kawin?'
sekarang pun dah mula tanya. HAHAHA !
Alahai mcik pcik.


Mudah-mudahan kita mampu mengharungi bersama2 ya sayang
Apapun susah senang, stress, gembira, sedih
kita akan kongsi bersama.
Thanks a lot HN for always stay by my side
when i want to give up, when everything is really sucks.
Thanks for all your sacrifice, attention, love and understanding.
For all my family also, yang jadi tulang belakang saya untuk bertahan
mampu nak berdiri menghadapi semua ni, terima kasih atas segala
sokongan, dorongan, nasihat dan doa ibu bapa saya.

Know what? I don't think i can success without them.

REALLY REALLY LOVE you alls !!!
THANK YOU ALLAH.


Semoga sem Baru ni berjalan dengan lancar
Apapun dugaan kita akan sama2 mengharungi.


For HN, thanks for loving me until now.
Sanggup tunggu walaupun kita jumpa sebenarnya
hanya boleh dikira brpa kali je. :(
Saya rasa kalau awak tak ikhlas dgn saya dah lama awak
tinggalkan saya.
BUT until now, you still by my side
same character, same person like first time we meet.
Never change. Really love you. Saranghaeee ! Fighting !








#Thanks Hencik Google for this picture ! :D
#Jumpa next posts !

No comments:

Post a Comment