My Love Story

My Love Story

Monday, January 2, 2012

.New.Year.

Hollaaaa !
Such a long time xupdate ! ;D
rasanya memang kena kerana tahun baru kan.














Selamat Tahun Baru Kawan2 ! :))
Moga2 tahun ni lebih baik dari tahun2 yang lepas. Segala impian dan azam yg tak tercapai tahun lepas, bawa2 la ke tahun ni. hek3! ;p berusaha untuk mencapainyaaa ! FIGHTING ! ^.^v



Kalau selalunya saya meraikan Tahun Baru bersama2 si dia, tap kali ni kteorang hanya meraikan berjauhan, rinduuuu dia ! Just make a call at midnight, laugh as we can and share what is our hope this year. sweet rite? haha. ONLY me & him feel that ;p Dear, i can't stop to loving you & thinking of you even we a far away. i'm always feel you always beside of me, to take care of me. :)) Thanks for all LOVE that you give me.


Bila cakap pasal azam2 ni, semua pun ada azam tersendiri kan? Moga2 kita dapat mencapainya! ;D Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih :)) Haritu borak2 la dgn H.N apa azam tahun baru. He just answer it in simple words "nak abis belajar, cari kerja cari rezeki, simpan duit nak kawin" Wahhhh, i like ayat terakhir tuuu! hahaha. Actually HN kerap bercerita pasal kawin kebelakangan ini, maybe sebab dia slalu ada job event amik gambar kahwin. Dah jadi part -time job. and member dia pun dah ada yg kawin, nak bertunang. Sape la xnk maju ke hadapan utk hubungan yg lebih baik kn? :)


Mestilah kiteorang pun nakkkk! Saya tau banyak orang cakap kiteorang ni takkan kekal, but for me, saya tak kesah apa orang cakap, sebab kiteorang yang rasa cinta tu. :) saya tahu sayang saya mcm mana walaupun kiteorang jauh dipisah lautannn cehhh. Kiteorang dah biasa berjauhan2 ni, , , , imagine kiteorang mampu nk bertahan selama 3 tahun lebih. Dan HN kata, "saya tak kesah utk tunggu awak smpai bila2, sebab saya tahu penantian saya akan berbaloi. Maybe kita akan jauh untuk masa sekarang, tap saya akan pastikan bila saya bangun pagi, you're the 1st person that i see."


Saya rasa saya bersyukur dpt awak, baik dgn saya, jaga saya, terima segala keburukan/kekurangan saya, awak je la plg tahan dgn perangai saya yang degil ni. :) Thanks awak ! SAYA SAYANGKAN AWAK Hamizan Noh! :D

Sebenarnya banyak benda nak cerita lagi, tap saya kena study LOL! =.=" sape rajin study tuk saya? HOHO! :D nanti saya update lagi k? ;)

No comments:

Post a Comment