My Love Story

My Love Story

Monday, December 12, 2011

.Final.Exam.Is.Coming.

Hollaaaaa peeps !
ceh mcm la ada orang baca blog aku ni. :D
Haihh dah lama x writing ni. Draft je berlambakk tap x publish2. ;p
Aku nak tggu masa yang sesuai, yang betol2 mood BLOGGING !
Tunggulah saya abis exam k? ;)

Dan juga laman twitter telah d'block oleh warga2 uitm. Jad xdpt la nak twit2 kann.
Maka tunggu jugak la saya abis final exam ! :D



#This reminder for myself. Thanks Mr. Google ! =.="


Ok. memang kena tggu abis final exam yer kawan2. =.="
Next week last class. Saya ada 3 TEST masih menunggu. asaimen2 dah kena hantar,
group project dan sewaktu dengannya. Dan rasa nak je cepat settle semua ni.

Mulai 23hb da mula study week.
Ok, dah mula MODE EXAM.

Start Paper 7, 11, 13, 16, Last 19 January 2012.
Please take note. saya ada 5 paper kesemuannyaaa.
Doakan terbaik buat saya k ! :D

Bulan January nanti ada orang Birthday laaaa! Anak sapo la tu? HAHAHA! :D
Insy'allah 24hb Jan - 5hb saya balik kl~~ Yeayyyy! Mesti trtanya2 nape xblk awal sdgkan paper awal abis. Errkk silala faham Tiket mahal, dah la kena2 time tu nak raya cina kannn. =.="
Mak saya bagi saya balik kl jmpe bf saya ! muahahaha ! :D Terima kasih mak ! :)
Cerita pasal cuti plak, apa la sangat cuti yang dibagi kannnn. awal bulan3 dah kena smbg next sem. Sekejap je masa tu berlalu. Xpayah nak cuti lama, lagi lambat nak abis kannn.


Apapunn, takut nak final exam, nak holidayyyyy ! ;p Xsabar jmpa hamizan noh! i love you sayang ! muah muah muah ! nak jmpe family tersayanggg~ rindu sgt2, adik2 semua~~ Yang penting masakan makkk! haihhh, telan liur kat telefon je ckp ngan mak. Hari2 sebok tye mak masak apa. ;p

Ok la nak outt!

No comments:

Post a Comment