My Love Story

My Love Story

Saturday, November 5, 2011

.convocation.

Alhamdulillah saya sudah pun selesai Convocation pada 29/10/2011 bersamaan hari sabtu pada sidang petang. giler complete aku bagi. bhahaha. :D Semuanya berjalan lancar. Yang masuk dalam DEWAN. haruslah ayah saya. Hamizan Noh! HAHAHA! ;D (h.n belakon jadi ayah saya) lagi sorang pacik saya Asrul Alias. (ni pun belakon gak) hak3! Tanks sudi teman and support time tuuuu~! Dah lama konvo baru nak update kan. HAHA! :D sorry laaa, lpas je konvo busyyy dgn Quiz2 yang berlambak ! =.= #tuhansajayangtauperasaanku. sabtu ni baru la dpt lepaskan nafas legaaaa! haihhhhhhhhhh. apa yang penting da lepas semua tuuu.

Nak tau tak, saya jeles tgk gmbar konvo org lain, sbb ada parents. T.T mak ayah xdpt nak dtg~ insy'allah time degree baru pegi~~ xpela, yg penting, mum n dad this is for boths of youuu! :) akak saya lagi la xdpt nak masuk, ada baby ssh nak bawa ke hulu hilir kan. Xpe, yg penting saya dpt bunga + chip dale yg comel2! ske3! Lagi satu dapat gak saya merasa konvo kat shah alam kat kan. Dewan baru plak tu. DATC, shah alam ok. Kawan2 sarawakian saya semua jelesss. HAHAHA! :D


Apapun tanks to my parents Mum & Dad, for your advices, support & pray for me. This is for boths of you. Walaupun diploma je, yang penting saya dapat rasa hasil usaha sendiri selama 3 tahun saya belajar. Also to thers family my sister and others. Love you all so much. For Hamizan Noh, thanks a lots for all your support toooo! always stay by my side, i love you sayang~~ to all my friends, kte dah abis blajar weiii. congratulations for you allsss ! :D now, our goals to finish Degree plak k~ :) Also thanks to all lecturer yg byk membantu, support time diploma dulu. Terima kasih banyak2~~~


Dah konvo2 mcm ni, mestilah ada gambarrr.hehehe. masa amik jubah n konvooo! Jommmm tgk!






hah, ni tgh tggu time amik jubah. gler panjang beraturrr weiii ! -,-







Nasib baek ada bnda ni. tanks h.n ! sanggup beratur dgn saya! sayang awak! :)






Pacik Asrul ! tanksss ! :)






Dewannn!





Keris2~







Dah keluar dewannnn ! :)






Siyes lapar timeee ni ! ~.~















Saya dengan sayang saya ! :)











Tak ready lagi laaaaa. ;p














I LOVE YOU WITH ALL MY HEART SAYANG.:)














Kerut muka cik abg.haha. tgk la saya ok je. pdhal tgh kerut kena sinaran matahari. ;p











I wish he put ring for our engagement! HAHAHAHA! ;p



Puas tak? tak puas? don't worry, ada gambar lagi tap version xpakai tudung! wait for my next post! :) Bubbyeee!


#esok saya balik kl, dpt jmpe hamizan noh lagi! wait me sayang! :)

No comments:

Post a Comment