My Love Story

My Love Story

Saturday, October 15, 2011

.special.for.my.friend.

Kisah si 'Kawan'?

watak : dua kekasih yang baru menjalinkan hubungan percintaan. ditambah dengan watak seorang perempuan kawan karib si lelaki.


Eh, saya dgn dia dah lama kawan. dah bertahun2 kenal. kiteorg study sama-sama, lepak sama-sama
satu kelas pun sama-sama. Awak janganlah risau, saya dengan dia kawan je. Tak lebih dari itu.
Ok,si perepuan mengangguk faham. Membalas dengan senyuman.percaya kata2 lelaki tu.

Hari pertama: *BEEP2:MESEJ:open: "Tgah buat ape tu? perempuan bertanya: sape tu? lelaki tu lock the phone n say. "member" si perempuan bertanya: "ada apa2 yg penting? lelaki menjawab:xde apa2 la. perempuan: Oo ok.:)

Hari kedua dan seterusnya: Calling feat Mesej bertalu2. ntah berapa kali si lelaki menipu gfnya gara2 seorang kawan perempuannya. Apa salah gf lelaki tu smpai lelaki tu boleh nak berbual sampai larut mlm. Kalau pun hanya untuk menanyakan 'awak buat apa?' dan sebagainyaaa. hanya berbual kosong mcm tu, kalau pun kawan takkan sampai nak tipu gf sendiri? apa peranan gf tu sebenarnya? adakah hanya tittle semata2? Itu yang ditau perempuan tersebut, yang belum ditahu? yang dibelakang2? kita xtahu sejauh mana hubungan mereka, dorang saja yg tahu.
mungkin banyak lagi yang ditipu oleh lelaki tersebut. Tiada orang yg paling jujur dlm dunia ni.

Eh kawan, aku da kena la wei mcm ni. aku tau seorg lelaki dgn seorang perempuan xkan boleh jad KAWAN. walaupun dorang kata xde rasa sedikit pun nk bercinta. Tap percayalah setiap manusia itu diberi rasa cinta sejak azali lagi. walaupun hanya kawan pasti ada sedikit rasa cinta dan sayang. walaupun sikit benda tu tetap ada kn?

Sekarang ni fikir yang terbaik kawan, jangan sampai dorg tikam belakang. Sampai bf sendiri menipu dgn gf sendiri gara2 perempuan lain? Apakah maknanya?? Lu pk la sendiri.

Bila kita tanya, xde apa2 la. itulah inilah. Bila kita suruh mengaku taknak. bila tak disuruh.
mengaku itulah inilahhhh. semua terkeluar. Tolonglah lelaki2 kat luar sana, apapun anda layan kawan perempuan anda, fikirlaaa. perempuan kalo dah treat baik ckit, mmg cepat perasan. Dan wahai2 perempuan tolonglah jangan cepat perasan. Kalau lelaki bagi coklat bkn sebab dia suka anda, mungkin atas sebab lain. bukannya cinta bila ajak anda makan malam. bukannya sayang bila dah tgk wayang beramai2.


Special to my friend, plis take action, before u hurt. bila da sampai bf tipu mcm tu sekali, mmg sakit ati weiii. yg betul2 menyakitkan hati perempuan tu laaaaa. Jadi fikir sebelum lagi parah hubungan korang.

kepada si lelaki: Kalau dah tak suka dengan gf tu terus terang la, kalau da suka kawan sendiri tu lagi teruss terangggg. kasi terang derr. tau la korang kawan bertahun2 sebelum kenal gf korang, tap korang xde hak la nak mempermainkan perasaan orang lain dengan menipu mcm tuuuu. dan kepada si perempuan tu jgn cepat perasan. tap kalau kau da sangap sangat dgn lelaki tu, kau confess je la awal2 ni tak. Insy'allah lepas ni keluar la cerita pasal bf ko dgn dia time dulu2.
penah bgi itulah inilah, rindu la, miss laa, mcm2 ada nanti.HAHAHA! baru kawan kau rasa mcm mne aku rasa. baik bertindak cepat. ;)

p/s: aku benci penipu dan muka tak tahu malu



No comments:

Post a Comment