My Love Story

My Love Story

Monday, September 12, 2011

.student.UiTM.

Haiiiiiiiii, panjang betul hai.hehe. Lama giler xon9 ni. sorry la busy sgt. mesti ramai t'cari2. HAHAHA! *sengal*. Alhamdulillah aku da sampai sarawak 10hb aritu. Thanx a lot to mydad sbb temankan saya. Saya takkan lpe apa pengorbanan abah dgn saya. Insy'allah saya pulang dgn kejayaan. Doakan saya kat sini. :( Saya rindu tidur sebelah mak saya. *HAISHHH dahla tuuu.nangis je nanti*

Arhhh, tad saya da daftar masuk n dah jadi student UiTM. :) Alhamdulillah. Nasib baik la smpai2 sarawak tu dah ada umah sewa. ika thanx a lot! fyi, i jalan kaki je peg uitm.jangan jeles.hahaha. 5min da smpai. TAP lalu hostel lelaki kotttt.agagaga. baru 1st day dah kena usha. apa yg xle blah.saya tak faham apa awak ckp.hahaha. ;p lepas ni mmg kamek kna bljar bahasa sarawak laaaa.heee. ;D

Tau tak apa yg best kat sini. semua complete tau x! sbb kat sini kira bandar la. blok kteorg bedepan je ngan bank islam & bank rakyat. bwah blok ada perodua,kedai runcit. sblh blok ada fun fair! then ada tempat jamming. blkg blok ada kfc, pizza hut. then ada kedai perodua. blh la beli keretaaaa!HAHAHA! ada farmasi, pasar segar, kedai bakery, kedai stationery, kedai komputer. semuala adaaaa~ n keadaannya pun selamatttt. Alhamdulillah. :) kalau nak balik naek flight pun dekat je airportnyerrr. 30 min cm tu la harga 38 ringgit cm tu. bkn cm kat kl.cekik darah beratus2. n paling penting kat sini teda beza harga siang @ malam teksinyerrr. :)

ble dah family jauh cm ni asyik terkenang jeee. tap sebab tu la saya nak study sungguh2 tuk family saya.Insy'allah. Tad da wat perjumpaan, best laaa. Tap majoriti takyah ckp laaaa. semua dak sarawak.huhu. tu pun bekas2 amik dip kat situ gak. jad msg2 dah ada group msg2. n dak sabah 2 kerat je. semenanjung lagi la xdeee.agagaga.
n paling best kteorg dah dapat jaduallll. mmg cun la lect. tu susun. kteorg free jumaat - ahad. then, class isnin bermula kul10:00 - kul4:00. selasa - khamis. kul8:00 - kul4:00 sahaja. ok lepas ni dah kena readyyyy ok! Tap lect yg ceramah tad kenal ngan lecturer unikop laaa. popular gak unikop.HAHA! ;D yela org semenanjunggg.

Hah, cte pasal ni. mizan dah beli tiket nk g sini. wehooooooo! tap sebulan g nk tgguuuu. siksa tau nk menunggu. tap demi kamuuuu saya sanggup sygkuuu~ hahaha~ rindu kamuuuu. Tap ble tgk2 calender. erkkk. 21/10 - 31/10 saya blk kl.convo2.blh jmpe mizan. nti cuti raya haji pun seminggu,blk kl gak. mizan beli tiket saya balik kl.hehehe. excitednyerrrr! eh2, jgn lpe blajar yer linaaaa! ;) i'll count on youu baby! :)

Yeahhh, rabu baru mula classss! ^.^v ok la nak mandi niiii. malam ni watpe g ek? tgk tv je laaaaa 24jam. rilek2 slagi ada masa. da mula class, busy la memanjang. Pesanan yg xle lpe, jgn amik mudah subjek sem ni. study betul2. jgn smpai repeat. Insy'allah *jawab dalam hati*. semangat study yg bekobar2. ;p


p/s : if it not about my bf.just shut up there.so, lpas ni dont ever mention my bf name.TUTUP CERITA LAAA.FINISH. FULLSTOP!.

No comments:

Post a Comment