My Love Story

My Love Story

Friday, September 16, 2011

.rindu.

aku rindu hamizan noh
nak lepak2 ngan dia mcm kat kolej dulu
lepak makan aiskrim, burger otai/ramlee,
kongsi minum slurpee, makan coklat
makan kat warung ibu, mek wau, d'kop
nasi lemak che yahhh . .
semuanyalaaaa

rindu nak lepak tiap2 minggu tgk wayang kat pavy,
makan teppayanki kat sungai wang
kenny rogers kat times square.
beli marshmallow, beli egg tart
makan j.co donut.

rindu awak banyak2 tau takkk
walaupun setiap masa awak mesej saya call saya
saya tetap rindu juga!
walaupun selama ni saya habiskan kredit call awak b'jam2,
awak tak pernah bising2 topupkan saya
tak pernah saya kuarkan duit beli topup
selama ni awak yg kuar duit. . .
awak tak kesah janji awak contacts ngan saya setiap masa

Ingat saya tak pernah bosan dgn awak,
sbb suara awak tu dah biasa saya dengar
sehari je tak dengar hari saya tak ceria

awak jgn rsau kat sini
msa introduce diri org sebok nk tye status saya
tap saya jujur. i'm in a relationship
dorg jerit bgai nak rak. saya rak kesah
janji biar org tau saya ada awak
awak jgn risau k. saya syg awak. :)

Tau tak hari2 saya tgk calender kat hp saya
menghitung hari awak dtg sini
xpe, saya tunggu awak.
saya ada 20 hari lagi nak harungi
cepat dtg sini tau
saya rindu awak banyak2

Nanti kat sini kita jalan2 ek?
saya rindu nak tgk awak depan saya
makan sebelah saya
jalan sebelah saya
ketawa sama2. . . .
rindu cubit pp awak, hidung awak

awakkkk
cepat dtg tauuuu !
saya tunggu awak kat sini :)


Ingat lagi tak bear awak belikan saya?mcm bear kat gmbar ni kann?.smpai kat sarawak ni saya bawa dia.awak marah kalau saya tak bawa. :)





p/s : thankalwayscomfortmewhenineedyou.iloveyouhamizannohsomuch.onlyyousyg.

No comments:

Post a Comment