My Love Story

My Love Story

Saturday, July 23, 2011

.wait.for.next.Thursday. :)

HOLAA!!! SMILE3! :)
Dah jgn STRESS2, ni mesti stress tgk bola tad kan? Malaysia lawan Singapura. aku cuma nak cakap! WHAT THE GAME?! hahaha. mcm ada Magic kan?hihihi. ;D ok la tu Malaysia 3. Dah ada 3away GOAL kat tempat lawan. Tap siyes aku nak dorg dpt lagi banyak!! 5 ke 10 ke.HAHAHA! Tamak Haloba betulll! Sbb ble kite kira skg, Walaupun si singa tu menang tempat sendiri. Tak bawa makna apa2 pun. Sebab dorg kena dpt kan GOAL kat tempat lawan dulu. If malaysia wat terbaik kat Bukit Jalil nti. BOLEH MENANG PUNYERRR! ;)

Aapun pemain2 malaysia, pleaseeee. Make a strategy! Defend kena kuat! Janganla senang2 nak bukak gawang goal kita tu besar2 tuk si singa tu. Insy'allah boleh menang pyeeee!

Lagi satu apa yang membuatkan aku PUAS HATI. si ismailyunos dapat kad MERAH HAHAHAHA! ;D

Btw, GOOD LUCK for HARIMAU MALAYA!
And you know, who's the HEERO??


HERE!!!!







I LOVE YOU SAFEE SALIII! LIKE ur BODY! HAHAHA! ;DD

THAT ALL.GOOD NIGHT. Flying kiss for my PAPA! mmmuuuuaaaaahhhhhh~~~ ILYDM! :)

No comments:

Post a Comment