My Love Story

My Love Story

Monday, July 11, 2011

i'm back!

WHooaaa!! Such a long time, xbukak blog ni! Rindu gler! HAHAHA!
Dapat gak aku tgk BLOG ni sepuas2nya! ;p
Btw, i just want to say!

I'M BACK!!!!!

Insy'allah kalo ada msa mlm ni nak update blog, xpun bila saya cuti nanti! ;)
Mcm la ada org nk baca blog aku ni kn! hahaha ;pp

Apapun. . .

SAYA RINDU HAMIZAN NOH SANGAT2! T.T
Saya Sayang Awak! ^.^
mmmmuuuuaaaaahhhhhh~~ :) i LOVE you sayang~ SO MUCH!

AWAK RINDU SAYA TAKK?? < -- Jawab soalan ni papa~~ hehehe~
K la. That alls. Bubbye! See next post! ;)

2 comments:

  1. Saya merindui awak sentiasa. Sentiasa berfikir tentang mama. Papa sentiasa teringat saat-saat kita bersama dan papa merindui semua itu. Papa merindui mama apabila melihat kembali gambar-gambar kita bersama, memori kita yang telah lalui bersama. Semua kenangan itu membuatkan papa bertambahn rindu akan mama. Walaupun mama di Sabah sekarang, papa tetap merindui mama dan papa akan tetap setia menunggu mama di sini. Ini adalah kerana papa tahu bahawa penantian menunggu mama adalah berbaloi. Mama adalah sesuatu yang sangat berbaloi untuk papa tunggu tidak kira berapa lama. Ini kerana di saat papa menunggu, perasaan rindu dan sayang semakin membuak-buak di antara kita. Dan ini menyebabkan hubungan kita bertambah bahagia sayang ku.

    Kerinduan papa tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Kadangkala titisan air mata menitis kerana terlalu rindu akan mama di sini. Papa rindu melihat wajah mu, duduk di sisi mu, berbual depan-depan dengan mu, berjalan-jalan dengan mu, menaiki scooter papa bersama-sama, menonton wayang bersama-sama, makan bersama-sama dan macam-macam lagi sayang ku. Tidak lama lagi bakal mejelang tiga tahun kita bersama dan tiga tahun ini amat bermakna bagi papa. Kita sama-sama mengenali apa itu erti cinta bagi kita berdua. Sama-sama bersama mengharungi macam-macam dugaan dan cabaran dalam hubungan kita. Segala yang manis, bahagia, gelak, ketawa, menangis..segalanya kita telah alami bersama sayangku..

    Ya..Papa rindukan mama. Di saat papa menaip ini, sebak hati papa kerana terlintas akan wajah mama, bertapa papa merindui mama. Di saat papa sedih ini, papa merasakan bertapa dalamnya cinta papa untuk mama. Sayangku..papa rindu mama. Sangat-sangat sayangku~dan apa yang papa nak kata kan..papa akan tetap menanti mama. dan papa harap mama juga akan tetap menanti papa dan tunggu lah sayangku..akan kita bersama juga akhirnya, selamanya~~

    .::Hamizan Noh cinta Marlina Asmara::.

    ReplyDelete
  2. I'm touch papa~~ THANX sayang~~ :(
    Rasa nak nangis je. Sorry syg, ma xblh jad mcm psgn laen. slalu bsma papa~~ Tap ngat syg, mama slalu bsma papa, ngat papa~ walaupun kite jauh mcm ni~~ Mama akan jaga Hati mama tuk papa~~ Hanya tuk papa~~ Siyes Mama pun rindu papa sgt2 tau x!! T.T apapun ma akan pastikan kita akn brsma, doa byk2, insy'allah.
    mama akan tunggu papa smpai ble2~~ hanya Hamizan Noh ma nk hidup bersama~ hanya papa yg mama inginkan. Ma xrsau papa kat sana, sbb mama tau, papa mama pyee~~ :)


    Kalau kita ada jodoh, xkan kemana syg~~ kita jauh mcm mne pun, kalau tuhan dah takdirkan brsma, ttap brsma juga. Dan walaupun kita jauh skrg mcm ni. Bila da hidup brsma nanti, mesti sangat2 bahagia kannn?? Ma syg hbgan ni. dan mama xkan biarkan sape2 nk hancurkan hbgn kita. takkan!.

    Ma serahkan semua pada tuhan, apapun rancangan kita. Ma harapkan rahmat dan keredhaan. Dan yg penting, tahun ni, tahun terpenting bagi mama. :) mmg xsabar. insy'allah pnjg umur time ma graduate,papa kena dtg jumpa semua family mama ok! Terutamanya my Mum! hehe! ;D sbb xprnah jmpe lagi.

    Dan lepas tu ma harap hbgn ni lebih maju lag. Insy'allah. Asalkan antara kita ada kejujuran, keikhlasan. Insy'allah. AMIN. :)

    .::Marlina Asmara sgt cintakan Hamizan Noh::.

    ReplyDelete