My Love Story

My Love Story

Friday, July 15, 2011

feel.

Kadang-kadang saya rasa awak bukan milik saya. . .
Kadang-kadang saya rasa awak betul-betul milik saya. . .
Terlalu banyak benda yang sangat menyakitkan. .
Awak tau saya sangat sayangkan awak lebih dari diri saya sendiri. .
mungkin org kata syaa bodoh sayang awak mcm tu, tap takpe saya tak kisah
apa org nak ckp sbb cinta tu saya yang rasa. dorang tak rasa mcm saya rasa.

Sama juga bila org tak respect hbgan kita. saya dah dengan awak.
kenapa kadang-kadang ada je yg nak sakitkan hati saya. :(
Semua dah tahu saya dengan awak. tap dorg asyik nk kluarkan cerita pasal awak dlu2. eh, tu bnda lama la....watpe nak ckp2. saja sakitkan hati sayaaaaa kan. saya manusia jugak laaaaa. ada perasaan.kenapa?? awak saya punya la!!!saya special GF awak la. ble ada yg nak rindu2 awak mcm tu.apatah lagi perempuan. ckp yg buat saya nyampah, saya GF awak. mestilah saya terasa... JELESSSSS! saya sayanggg awak tau tak??

Apa awak rasa bila ada lelaki cakap mcm tu tentang saya, rindu2 saya mcm tu. Mesti awak sakit hatii kan. mesti awak jeles kan. . . .
Saya cuma nak awak tau apa saya rasa :( tu jeeee.

i just want to say.


No comments:

Post a Comment