My Love Story

My Love Story

Sunday, March 6, 2011

.bosan.dan.happy.

As salam tuk semua~~ So, how about ur weekend??
Hope everything ok yaw! ;) ME?? as usual, i hangout for a while with mizan.
Just spend time n enjoy my allowance!hahaha. ;D

Baca je tittle post aku tu, mcm pelik kn. Yela, org slalu wat tittle post mesti (-)ve & (+)ve an.
hehehe. apa pun. lantak la.hahaha. ;D Esok dah bermula hari yang "BOSAN" tau kenape? esok KEJE DOE!!! nama je keje, padahal ari2 macam x keje. TAP kalo JAGA OFFICE tu kire keje jugak la kn?? HAHAHAHA ;dd

Esok juga, kakak saya pergi out station kat Terengganu. Sangat jauh ok. =.=" Dah la tinggalkan aku 2hari kat umah sorang2. mmmmmm~~ sanad SEDIH ok! T.T Anak buah pon ikut skali, so kalo da ikut tu, maid (kak ani) akak saya pon ikut skali. itu lagi sedih!!! Y.Y saya SORANG2 kat rumah??? TAU TAK??

And then abg ipar pon sangat2 la BUSY dgn keje. So, conclusion. SEMUA busy dgn KERJA KERJA & KERJA! Tinggal la saya sorang2 kat umah. Walaupun cuma 2hari. mmg terasa sunyi. ok. :(
Saya harap saya mampu menghadapinya.

Nak diceritakan lagi, untuk 2hari tu mmg bosan la. sdh la keje bosan. blk keje org xde kat umah, lagi lagi bosan. Yela, selalu ada gak anak buah nk maen2~~

Tap disebabkan hanya 2hari. saya sanggup. sebab HARI RABU nanti My Family come here stay 1 week FOR HOLIDAY!!! Wwwweeeeeeee~~~ ^.^V sangat excited ok! everything da planned. just tggu hari je. Insy'allah saya nak amik cuti selama 2hari je. boleh kn?? *wink2* actually xnk cuti. TAP ini peluang nk spend time dgn family! What i can do?? Dah lama xjumpe~~ SO, CAN I??? :(






this have been set at my calender! ;)


So, itulah cerita hari yang bosan dan perasaan yg gembira. =)
Hope this week everything is fine. And everyday is a great day for us.
That's all for this time.
See at the next posts! ;)

Wasalam.

No comments:

Post a Comment