My Love Story

My Love Story

Sunday, February 27, 2011

.28 FEBRUARY 2011.

As-salam! Hye! Selamat Petang. Skrg da kul3. tak sabar tggu pukul5 nak balik keje! Bosan, xde wat pa pe, tu yg bukak blog ekeke. ;D Tiap jam, on9 je. duduk, berdiri, jalan ckit, ngadap pc, tekan2 mouse, tgk handphone, tgk jam. tu je la rutin harini. bosan kan?? hhhmmmm. . .

Hah, ni nak bgtau la, actually hal ni, hanya saya dan bf saya je yg tau. Hal ni berlaku time saya mula praktikal. Time saya praktikal ni, saya selalu kena2 kacau org, saya pun xtau la kenape! kadang2 rimas! sampai 1 hari tu sbb takut sgt, saya amik cuti.

Menyampah gler ngan bdk2 skg ni, dah ske sound2 aku, aku lagi ar rasa malu, smpai sumer org tgk, dekat kdai makan. MALU KOT!!! bukan nak cakap aku ni CANTIK ke, LAWA ke. BUKAN sama SEKALI! TAKE NOTE!. masalah nyer mcm xpnah nampak pompuan. Asal aku lalu kedai dorg, bising nk rak. aku rasa nk sembur je dgn serbuk cili kat tgn aku skg ni! NYAMPAH SIAL.

What i think is about my own SAFETY. itu yg membuat aku STRESS. Yela, i praktikal kn, so, xnk berhadapan dgn dorg itu adlh mustahil. Jalan tu je la, jalan paling dekat nk balik. JALAN KERAMAT bagi aku. Ulang-alik ke hape, sumer lalu situ.

Actually aku sampai nak report polis kalo dorg melampau sangat. Kadang2 kte boleh endah je! TAP kalo dah terlalu kerap, sape boleh tahan. Dorg xfikir ke, mcm mne kalo yg dorg wat kat aku ni jad kat "ADIK2" dorg, "GIRLFRIEND" dorg, dorg ske ke??? MESTI TAKKKK SKEE KAN??? mesti marah pye kalo gf dorg kena kacau mcm tu! Tap dorg ni xle pk lgsg!!! =.="

Kadang2 nk cerita ngan mizan pon, xnk nti dier lagi rsau, tap ble pkir balik, baik bagtau je. nanti ape2 jad, sumer bender JAD XTAHU!. Everything yg terjad, sumer bgtau kat dier. Dialah pendengar & penasihat terbaik saya ada. TERIMA KASIH AWAK. =)

Yang saya cerita kat atas tu, yang lepas2. TAU ape jad skg kat budak2 tu??? Dorg xde dah KACAU saya lagi. Maybe sebab dah terlalu kerap perangai mcm tah pape, sangkaan saya, maybe Majikan dier dah marah. Sebab masa dorg sound2 tu, fikir aku diam2?? Oh tidak! hahaha. aku jeling dgn pandangan mata tajam aku ni, n sound balik "KO PEHAL??!!" ingat aku xblh nk marah ke? Saya juga ada perasaan MARAH. ok.

So, dipendekkan cerita, tad aku LALU kedai tu, ada MAMAT tu says "MINTA MAAF AWAK" senyum, agkat tgn. Tap aku balas dgn jelingan.hahahaha. ;D

Tap dlm hati aku, ALHAMDULILLAH. sesungguhnya, ini yg aku nk berlaku. =) Dah xde org2 KACAU, dah rasa selamat~~ aku harap bender ni berpanjangan sampai aku habis praktikal nanti. Apapun, GIRLS kat luar sana. EVERYTIME kena beware ok! Walaupun dah rasa selamat, tap beringat MALANG tidak berbau. Pls2 take care of yourself! Even kite ade bf pon mcm saya, dier xblh jaga kite 24hours!. So, dri kte sdri patut JAGA ok! ;))

p/s : Wait for my next pots about make your own safety! ;)
See again.
Wasalam.

No comments:

Post a Comment