My Love Story

My Love Story

Sunday, January 16, 2011

.sometimes.

Kadang-kadang. . .
Gembira boleh jadi sedih. . .

Kadang-kadang. . .
Suka boleh jadi benci. . .

Kadang-kadang. . .
Baik boleh jadi jahat. . .

Kadang-kadang. . .
Kawan boleh jadi musuh. . .

Dan semua bender boleh jadi kadang-kadang. . .
Dan semua itulah yg saya pelajari. . .
Kadang-kadang apa yang berlaku tu semua ada hikmahnya. .

Macam itulah hubungan saya dengan si dia. . .
Dalam perhubungan tu, memang tak sah kalau xpernah betekak, marah-marah, merajuk2. . .
menangis2. . .Kalau kita lihat, org2 bpsangan. . . (mcm saya jugak la) rmai yg selalu menceritakan tentang kebahagiaan dlm perhubungan, manisnya sesuatu hbgan, betapa baiknya pasangan dia, betapa hebatnyer cinta mereka. . .Si abang belikan itu ini. . .buat itu buat ini.
Semuanya manis2 belaka. . .jarang sekali mendengar mereka mengatakan pahit yg mereka rasa. . Yelar, kalo saya pon, xkn nk ceritakan bender2 yg pahit kn. . nk telan pun ssah, apa lagi nk meluahkan. . .

Tap hubungan saya, banyak yg saya rasa, yang manis, yang pahit. . .segala2nya ada~~ Sedangkan rumah tangga pye psg surut apalagi yg cinta yg baru nk brmula~~
Harini banyak yang saya pelajari dengan si dia. . . Apapun saya harap hubungan kita akan lebih matang sayang. Terlalu banyak yg kita pelajari. . .dan apapun rasa pahit manis yang kita rasa, kita akan simpan tuk pengajaran kita. . . Dan yg penting kite terima kelebihan dan kekurangan masing2~~

Dan saya harap kite banyak belajar selepas kejadian tadi. Saya cuma nk awak tahu, saya sangat sayangkan awak. Dan ingatlah, janganlah kita sakit menyakiti sesama sendiri. . .Dan JIKALAU pun awak dah tak nak dengan saya satu hari nanti, tolong PULANGKAN hati saya dengan cara BAIK, sebab saya terima awak dengan cara yang baik. Saya berharap semua akan baik2 belaka sampai bila2. Saya tau awak seorang yang baik~~ dan awak mampu jaga saya dengan BAIK? kan? Dan kamulah sebaik2 teman, kawan, abang, kekasih & lelaki yang saya miliki~~



p/s : kamu terbaik buat saya.

No comments:

Post a Comment