My Love Story

My Love Story

Friday, January 21, 2011

HE GOT FEVER ;(

Hype2! ^.^ Urmm, arini dapat my papa feeling unwell la plak, rasa nk demam an. . adedeh. . Kesian kat dier, dah la jauh, nk jaga pon ssah~~ mmmmmm~~ Tau tak saya nk jaga awak mcm baby je. . .nk belai awak bagi makan ubat. sebab saya tau, awak sangat perlukan saya sekarang ni. ;( but what i can do??huk3. Lagipon antara kita ni, AWAK tu la SEBENARNYA paling MANJAAAA sangat2 dbndingkan dgn saya ni. ;pp hehe. TAP realitinya, awak pulak yg MANJAKAN saya TERsangat2. . ;DD saya MANJA kn? sambil kelip2 mata~~



Ini menunjukkan bahawa, KUCING yg COMEL, bukan SAYA! ;DD

Sayang, kadang2 awak memang mcm budak kecik yg mucuk2. . .mcm ni lah~~ hahahahah. ;DD



MAMA said : i will take care of you. Don't worry, GET well soon DEAR! mmmuuuuaahhhh!! ;))

i LOVE n MISS u PAPA. ^.^
Jaga diri leklok. saya jaga awak dari JAUH.

p/s : Hati gundah gulana. =.="

No comments:

Post a Comment