My Love Story

My Love Story

Wednesday, September 15, 2010

.lucu.bagi.diriku.

ini.adalah.perkara.lucu.bagi.aku.tidak.tau.bender.ni.sangat.kena.dihatiku.ni.terjadi.bile.
tengah.siuk2.on9.fb.terbacalah.status.kawan.bdk.sekolah.rendah.dulu.iaitu.rosdin.@.
dikenali.din.maka.dengan.khusukny'.aku.membaca."bila.hari.raya.terkena.cirit.birit.".
first2.tu.gelak.ar.huhu.tibe2.ader.kawan.komen.'uik na.kuning.sdh.seluar.selangur.mu.atuii."hahha.pastu.ader.yg.komen."kesian".pastu.din.
kata.ndakkan.kesian.jak.pastu.rep.blk.kata.yala.ndakkan.aku.mau.chibukkan.kau.pastu.din.
kata.ok.juga.bdk.tu.kata.blh.bha.chibukkan.ko.guna.pili.bomba.wakakkaka.:DD.pastu.ada.yg.suh.
paitung.guna.kaya.tros.kata.nti.basamut.hik3.adoii..sakit.prot.ngat.benda.ni.huhu.
dan.rasa.besh.dapat.komunikasi.sabahan.waaa.siyes.saya.rindu.rumah.saya.huk3.=(.


p/s : sabah itu unik seperti saya. ^^

No comments:

Post a Comment