My Love Story

My Love Story

Tuesday, September 14, 2010

.flu.

dah lama xpost kat blog ni.asyik busy sbb raya. :DD.raya blk johor aritu.so.nti2 la post sumer bendala tu.hahah.:DD.i got a flu!!!sgt xske.deym!.ni sumer sbb banyak minum air bergas!.da jarang minum air masak.:'(.nilah akibatnya.xdgar cakap si boncit.(papa).:p.

waaa.cpatlah sembuh.dah xtahan malam2 ssh nk tdo.huhu.=(.siyes naik penat hidungku ini.Apapon tad besh sgt!.my papa dtg umah beraye.=).dptlah hdgkan mkan2 ckit tuk dier.smpai tambah mkn 2x.mne x boncit.hahaha.dan sekarang ni.saya pulak dah mengikut jejaknya.hahaha.:DD.yer.saya semakin berisi sekarang.hahaha.:DD.dan papa saya kata saya gemok.wah!.itu sgt hebat.wakaka.tap saya xnk gemok sgt.hee.tad kat umah bersama adik saya juga.sempat lak amik2 gmbar kat area rumah.sgt comel.waaa.siyes saya sangat rindukan awak sayang.sangat2. (:
trasa nk spend time ngan awak.rndu GILERRRR..... ^___^


p/s : siler makan ubat yer cik lina.ni flu yg sgt terok
        yg xprnah kamu hadapi.so,sedar2lah minum air msak byk2 n take medicine! ^^

No comments:

Post a Comment