My Love Story

My Love Story

Tuesday, August 31, 2010

.nightmare.

mengikut tajuk diatas.kompem la nk cte sal nightmare yg dialami kn?siyes xske.ada satu mlm tu mimpi ngeri gler.dlm tu aku macam sakit.ala2 kna kacau cm tu lar.tbe2 ader sorg pompuan.mcm nk ubati aku.dia tarik tgn kanan aku smpai ujung jari.sampai kiraan ke-3.tibe2 dia cakar muka aku!.gler seram.tros2 je tbgon.padahal kalo nk kata x bsoh kaki, mmg da bsoh da.yg pasti terlupa nk wat ialah doa.so, kesimpulanny' jgn lupe bca doa sebelum tdo walaupun dah ngantok sgt.=(.

Lgi 1 ni plak bru mimpi smlam.bknlah nightmare pon.tap tekejot t'mimpi mcm tu.kadang2 kter kata.mimpi mainan tido.tap adakalany' mimpi mmbawa maksud yg tersirat.itu dari dri kiter sdri nk menilainy'.smlam mimpi sal ex-bf saya.nama x perlu nk cakap.nak je saya hilangkan memori b'kaitan dgnny'.everything.but whai i can do.everything that happen, can't be disappear.it is ordinary.tap besh gak mimpi tu, bukan sebab apa.saya mimpi saya dtg menghadiri perkahwinan dia!!!gler besh.tap sbnarny' yg real saya x dtg pon time dier kawin btol2.dia x inform pon.yg bgtau pon mak saya.dan skrg rsany' dia dah pye anak.huk3.tap siyes dlm mimpi tu saya dpt jmpe fmili dia yg dulu sgt rapat ngan saya.dlm mimpi rsany' saya blh bdpan.tap kalau real.i'm sorry.i can't.ouh!gler.knpe perlu cter lma b'ulang kembali!DEYM!org kata,kalau kte mimpi org yg da lma kte x jmpe.maksudny' dia teringatkan kte.ah!sdh.mls nk ckp.apapun saya benci sglny' tentang awak.everything. T.T tanx for hurting me.THANK YOU!!! .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

____hati yang kau sakiti___

Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku

Karena kini kau telah membaginya

Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu

Karena hatiku slalu kau lukai

Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu

Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa

Ku menangis... membayangkan

Betapa kejamnya dirimu atas diriku

Kau duakan cinta ini

Kau pergi bersamanya

Ku menangis... melepaskan

Kepergian dirimu dari sisi hidupku

Harus slalu kau tahu

Akulah hati yg telah disakiti

 
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu

Karena hatiku slalu kau lukai
 
Ku menangis...

Harus slalu kau tahu

Akulah hati yang telah....

Kau sakiti...

(song by Rossa)
 

No comments:

Post a Comment