My Love Story

My Love Story

Thursday, July 15, 2010

sampaibile2. . .

Arini nak cerita pasal jejaka yg berjaya menakluki HATI saya setelah sekian lama. Saya sgt suka kpada dia saat kali pertama saya brjmpa dgnny'. Diingat kembali, pertemuan yg sgt manis di LIBRARY unikop. Dmna sya dduk b'bual bsma kawan kelas. Ttba kelibat dier muncul. . .dtg ke arahku TAP dtg m'jenguk rakanny' yg ada d'sblh ku. bknkah itu sgt comel! ;) dgn mmkai black T-SHIRT, jeans. Pda mlm hari mula bbcara mlalui HP, tanx to ARIL ;)THEN, give me CHOC cadboury! nyummy2~ Syg,ble lg saya nk dpt choc dri awak? ;) hahaha. Pesal aku nk ckp sal ni ek? SAYA SANGAT RINDUKAN KAMU MY DARL! (--__--)  m.y.s.m.

Dia seorang yg simple. .
dia akn slalu berkata 'yg PENTING saya & awak, itu da cukup'

Dia seorang yg manis. .
bila dia SENYUM, dia sgt COMEL & MANIS. .

Dia seorang yg caring. .
Kalau sya sakit,dia kata 'jga dri awk mcm awk jga sya'

Dia seorang yg klaka. .
Dia ske wat joke tuk gmbirakn sya ^__^

Dia seorang yg ske ckp saya da TUA. .hahaha. wlpn umo sya mmg mda
Dia mmg mcm tu :p

Dia seorang yg bijak
Tap dia x sombong. . ;)

Dia boroi
sbb dia ske mkn & KUAT mkn !

Dia kuat jeles
Tap xpe saya tau dier sygkn saya ^^

Dia seorg yg romantik
xske b'puitis. .tap ske memberi ;)

Saya SUKA SEGALA2 NY' TENTANG DIA.

Awak. Saya sayangkan awak. saya cintakan awak.saya minta maaf banyak buat salah kat awak. pernah sakitkan ati awak. pernah wat awak marah, nangis. saya cuma sayangkan awak. kadang2 saya merajuk, degil, marah, jelous, keras kepala n kdg2 wat somethin' yg awak x ske. Minta maaf sgt2. Tap yg sya tahu cuma KAMU yg terbaik buat saya. Yg memang TAHAN gler ngan prgai buruk saya. tabiat yg kdg2 mengada, gedik. cuma KAMU tahu semuany'.

Manusia dcipta b'psg-psgan. Dmna wanita dciptakan dari tulang rusuk kiri lelaki. Utk mjad psgan hidup. .lelaki lah yg harus memimpin psgnny. Dan adakah benar saya dciptakan dari tulang rusuk kiri kamu?

Mak & Abah pernah kata, Jika kamu nk tahu itu adalh jodoh kamu.
Kekasih yg ALLAH cipta utk kamu, cuma lakukan ISTIKARAH. Dmna mmberi petunjuk kpada kita. Blh d'lakukn dlm apa jua masalah keadaan seklipun. Dlm situasi ini, doany' spti: Jika benar kau ciptakan DIA untukku, maka kau dekatkanlah hati kami sprti Adam & Hawa. Jika DIA bukan yg KAU ciptakn utkku, maka kau jauhilah aku dariny' krna ssungguhny'semua itu adalh kuasaMU. Aku cuma hamba yg lemah memohon petunjuk dan redha atas segala apa keputusan-MU, kerana stiap yg terbaik itu DTGny' dari-MU dan segala adalah krna IZIN-MU'

Terima Kasih Mak & Ayah. Sangat mengagumi kamu berdua, kahwin atas perancangan keluarga, tap hasilny' ini yg terbaik! Until now still stay together. . .inilah hikmah istiQarah mak kata ^__^


Semuany' yg tertera akan AKU ingat
Sampai bile2. . . .

2 comments:

  1. mama~apa yg pntg, papa n mama~

    2 dh ckup~igt sntiasa kata2 2 mama~

    hehe~papa igt lg moment kte 1st jmpe~n skg..dh nk 2thun kte b'sma~

    hehe~xsbar nnt nk clebrate dgn mama 2thun~

    sygQ~hope kte pown nnt akan jd mcm mak n abah~

    kawin n bahgia smpai skg~apa pown..sma2 kte doa demi hubingan kte agar kekal bhgia sntiasa~~

    mmmmmmuuuuuuaaaaaahhhhhh~love you always syg~

    ReplyDelete
  2. k syg~

    saya xnk org laen. saya nk awak je. blh x? ;(

    syg awk sgt2~ --__--

    Yeay! nk celebrate! waitin' 4 my gift 4 u! hee :D

    Syg~ love u too~

    mmmmuuuuaaaahhhh~

    ReplyDelete