My Love Story

My Love Story

Friday, June 18, 2010

Piano






i ADORE her. .

i LIKE the style

i LIKE the hair

i LIKE the way she sing. .

and the MOST i LIKE. .

when she play a PIANO. .






Setelah sekian lama meninggalkan hobi bermain piano. . .aQ berhasrat. .chewah.  .hahaha. . ingin continue to study piano . . .gler lma x sentuh!!! da brapa thun leave bender tu.  .ini semua terjad bler aQ melihat ALICIA KEYS pye vdeo klip. . .wah! geren banget! ngat lagi 1st time blajar maen piano. . .rasa besh sgt. .lpas tu maen piano kat uma besar!!! dmner itu adalah rumah famili belah bapa aku. . rumah tu sgt besar. . . rasanya sesat boleh gak.  .hahah. .maen sorok2 lagi besh. .kompem2 x jmpe. . hahaha. . rumah tu milik abg bapa saya. .rumah tu dibina sekali dgan masjid bersebelahan dgn rumah tu, mcm istana pun ader, kre bapak aQ ni berada ckit, tap bapak saya x mmandang sumer tu & seorg yg rendah dri, dmana gerlaran famili bapak aQ Pangiran, kalo kat sabah pangkat DATO2. . n famili bapak saya juga pemilik terbesar Gua Gomantong d Sabah, x nk cte lebih2 kang telebih sudah. .heheh. . .sbb yg kaya famili bapak saya, bukan saya~~ ;) kat stu gak ader dewan besar.  .situlah famili rmai2 akan berkumpul. n siapa yg ader majlis kawin dlm famili boleh guna dewan tu. free no charge. .n pasal butik, nk baju kawin, my auntie ader sediakan, so ader pakej ok! akak aQ kawin aritu kat situ. . .kalo aQ lak nk kat hotel la kot. . boring tmpat yg sama~~ hehehe~ kecik2 dulu slalu dtg umah tu. . .tap bler da bsar2 ni. . .sgt ssh da nk blk sna. . .tempat tu byak moment tme kecik2 dlu! gler besh~  urm~ aQ sgt merindukan saat2 manis bersama2 keluarga~~ dah jauh aQ melalut la plak. . .sebenarnya nk cter a, punca pdai maen piano kerana bermain d uma besar!! ader piano yg sgt besar. . .& saya ske maen~~ dan sampai sekarang untuk memiliki piano masih dlm mimpi. . .bler la aQ dpat memilikinya~~ kalo piano maen2 tu ader la. . . .

saya da bincangkan ngan my papa~ nak amik class piano balik. . .papa kata boleh, tap study lebih penting~~ knpa la baru t'pk skg. .adoyai. .dah la nk mula sem bru da ni. . huhuhu. . .xde masa nk p class piano. . .yg mslah lagi. . .kat kl xtaw kat maner blh blajar bnder tu. .kna cri lagi mmmmm~~ insya'ALLAH.  . .nak amik continue play piano. . .krna saya sgt suker muzik~~ not wrong try something new! saya juga ader agenda tersendiri. . .. hehehhe. . .dmna saya teringin memainkan piano tuk sumer org, bukankah ia satu kepuasan bler mdapat tepukan drpd org rmai. . .aQ pernah merasakanny' dulu. . .dan ingin merasakannya lagi. . . bler saya dah pdai nti, sya nk menyanyikan lagu bufday n maen piano tuk my papa~~ krna papa teringin sgt nk tgk mama maen piano!!! x sabar rsany' nk blajar balik! xcted doe! hahahha. . . .dan apakah motif pic ALICIA KEYS kat atas tu, itu adalah kerana saya sgt memninati dia~ blh menyanyi n main piano~~ kalo boleh teringin nk dier ajar.  . .hahahha. . gler bangang ayat aQ! hahah. . sampai kapan pun nggak akan! hehehhe. . .

Walau aper pon, blajar piano, adlh plan aQ. . .nk bljar vokal. . ntah bler lar. . nk try yg mudah2 dlu ler. . anyway, tanx to my papa for ur support~~ tanx sayang~ i miss u n i love u so much~~
bender tdk diskusi lagi dgn parents, takot mereka tdk setuju~~ krna sebelum ni, saya menerima offer dri RTM untuk menyanyi. . .tap saya telah menolak. . my parents x stuju~ and my papa also x stuju~~ but, just forget it. . not important! i want to study until i finished my edu. it more important!! (^_^)

Dat's all for today!
i want to dream play piano wif alicia keys hahahahah!!! ;p

2 comments:

  1. wah!minat btol mamaQ nk maen piano~papa xkisah~

    tp skg ni..igt psan papa..tmpukn kt study~xnk ggu wat bnda laen~

    nnt sem dpn mama n papa akan bz~

    papa dgn final year project xde supervisor n xtaw nk wat apa lg..huhu..

    apa pown..yg nk maain piano..papa skong~

    cme tggulah dah abich blajar~

    nnt kte try cari klaz nk main piano~

    sng je nk cari mama..

    g klaz yg ada jual alat muzik~slalu ada klaz blajar skali~

    apa pown..insyaAllah dpt gak bljr~

    tggu n sbar je yg pntg mamaQ~~

    twrn nyanyi or apa..papa xstuju sbb study 2 lg pnting mama~

    igt psan papa taw mama?~~

    papa sntiasa skong n spport mama~

    mmmmuuuuuuaaaaaahhhhhhh~~

    i love you sygQ~

    ReplyDelete
  2. ok papa~

    argh sem dpan yg sgt bz!

    nk cuti lagi lma~~ wwwaaaa~~

    tanx support papa~

    nti cri class tu kter bncg ar k? ;)

    tanx stay at by my side sayang~

    understanding me~

    i like the way u love me papa~~

    ok! study is important!!! ;)

    mmmmmmuuuuuuuuaaaaaaaahhhhhhh~~~

    love u too papa syg~~

    ReplyDelete