My Love Story

My Love Story

Monday, May 31, 2010

Best & X Best. . .

Aku sangat penat arini. . .bkn pnat sbb wat keje ke aper. . aku penat sbb MAKAN3x! hahaha
Prot kenyang, ati pon senang. . . Sana Sini dpt jmputan kawin. . .tap besh sgt! dptla b'jimat. .
hehehe. . .ka uma x ya masak. . MAKAN FREE bak kata my PAPA ;p

Waaa, diz week aq kna rhat! ujung mggu kazen aku lak kawin. . .my mum sgt memahami orgny'
heheh. . .ari rabu n khamis da wat appointment nk p spa!! gler besh! nk urut2 bdn. . .msti besh! hohoho wat lumur bdn, aku da blh bygkn btapa senang lenangny' driku ini. . . adoyai, mcm aq lak nk kawin. . . hahaaha. . .wei, aku xnk mekap g, mcm ape je tampal2 ka muka aku tadi. .dgn bulu mta plsu, mengalahkan pengantin la plak. . .hahaha. .pe pon tanx ye abang BUNN, aku trasa cantik malam ini. . . SUKER3! lpas ni xnk mekap g, kang naek jrawat aku! hanya in2 it shaja mmpu mncegah! duk uma, makan ft tido je keje. . .msa ni lah aku nk brehat puas2!! haha pe hal la aku merepek. . adoyai. .

Tad bru lpas p uma org kawin! besh je tgk org kawin. . .mmmm~ heheh. . sempat la tad nyanyi 2 lagu. . .yg besh dpt nyanyi duet ngan sorg mamat comel, muka baby face! suker2! tap x CINTA! hahaaha. . .nyanyi la lagu 'jgn pisahkan'. . .gler besh dpt nyanyi, bagai 1 kepuasan dalam diri aku. . xtaw nper aku ske nyanyi. . .tanx 4 ur compliment boy!! urm, ckp sal nyanyi ni, aku da dpt 1 band yg offer aku jadi vokalis dorg. . .tap fham ar, dicuss wif famili. . .mak & abah x bagi. . .mmmm~ sajer je nk suker2. . . kalo my brother, dier support. . .waaaa, nk gak trsa ader band sdri! ble lgi aq dpar offer cm tu! rsa nk jerit je, AKU NAK!!!! band x ar femes mner, femes area2 kk cm tu je. . .publisiti xde g. . .aku just nak wat cam hobi je. . . .tap xpe ar, my chance is available until i say 'YES' !!! tanx NAIM! maybe taun2 akn dtg. . .heheh. . ;p

Ckap sal nyanyi, esk nk wat karok ka uma! wif my mum, dad n adk2!! wweee~~ 1 famili gler nyanyi. . .guru vokal? msti la my dad!! kutuk abis2 kalo x pdai nyanyi. . tkot gler nyanyi dpan dier. . huhuhu. . .ye ar my dad ader qualifications dlm muzik, so xle nk lawan ar. . huhu. . . .actually my ambition want to be a singer. . .but . . . ??

nk cte sal laen lak! heheh. . .congrate to my ex-bf. . .da ader yg kawin & ader anak da pon. . .smga bhagia ke anak cucu!! ;) wei, rakan2 ku sekalian, aku sangat merindui kamu! fine ar, aritu shoping, maen bowling, tgk wyg, karok, x ajak aku! FINE!!! kamo la kawan yg terbaik! (T_T)
yelar, aku minta maaf x gtau aku balik, sjer nk wat suprise, tgk2 korg suprise aku lak. . .adush!
Aku rndu gler nk p kompleks skn!! maen futsal, maen ping pong, mandi2. . .aku nak cm tu!!! hahahah. . .gler lma x sukan! dah la duk uma aku asyik membina badan. . .wahahha. . .

waaa, aku jatuh chenta kat BAIM WONG. . .ya, semestiny' pelakon sinetron indonesia!!! hheee
apa lagi ya?? wah! cara cakapnya juga udah seperti indon. . hohoho . . .ya, nggak pa pa bisa aja!
arini juga, aku makan aiskrim cornetto! memangnya perlu dibilangin?hehe. . .bilangin aja, nggak nyakitin siapa pun. . hohoho. .

Wah, mlmnya makin gelap, kiranya masa utk tdur. . .wah! da melalut ke indon la plak . . hahha. .
urm, my dad da ktok pintu, suh tdo awl. . .eheheh. . if my mum tau. . kompem2 kna marah. . hehe. .

Just that for 2day, my PAPA da coling2, nk manja2 jap. . .hehe. . Pastu nk tdo, Esk karok!!! hahaha . .. keseronokan! esk bgon awl nk blk uma nnek, nk tlg aper2 yg ptot tuk psdiaan pkahwinan my kazen. . .

GUD NITE, SWEET DREAMZ. . . . . . . (-_-) Time to sleep!!!

Budak Setan??

LISA SURIHANI ft FARID KAMIL!!
Xcted nk tgk cte "LAGENDA BUDAK SETAN"!
3 Jun 2010. . .
i'm waitin' for u!
i'm lovin it!
(-_^)")

p/s









LANTAK AKU LAR NAK TULIS APA KA BLOG AKU! IT'S MY ACCOUNT NOT YOUR'S!
(^_^)")

Sunday, May 30, 2010

Down!

i'm goin down!!!!!!!!!!!!!!!!

Lu pehal langgar2 gua, mata ltak ka lutut ka aper?
Laen x pkai spek mata,bkn nk wat prhiasan ka kpla!

lu pehal, ske cari pasal!
lu pkir lu seksi, u cantik ke?
kalo p sklh pkai tdung, ka lua prgai mcm setan! bukak sna, bkak cni,
baek xya pkai tdung!

Ka sklh bkn maen g, ckp dak2 x pkai tdg, prgai mcm pe. .
abis PERANGAI ko tu bgos sgt ke?? BAGOS KE??
X layak a ckp mcm tu. . cerminlah diri sdri sblum nk ckp hal org!
lantak ar org nk wat pe, ader kaco idup ko? xder kn? so, xya a kaco idup org!!!
eh, mati sorg2 la. .so wat la hal sdri, org wat slh ke, aper ke, ko ker yg tanggung dosa dier? xkn??

laki da tgk ckit, da nk gile,
bkn dak2 laki tu tgk cantik,
saje tgk bdn u yg free2 org tgk!
gile ke aper. . .adush!

mulut bkn maen g buruk2 kn aku. .
jmpe dpn aku, mmbisu mcm lidah da kna potong,
da xle nk ckp pa pe. . .
ske sgt mengata aku! lu pehal, gua xde hal sma lu, so jgn cri psl, kang tgn gua smpai muka lu!

bkn nk kuang ajar, sape yg kuang ajar dlu. .
sebok2 sal aq! aq ader sbok sal ko? ader? xder kn?
se PEHAL WEYYY!!

kesian gler org2 mcm ni. . .
maybe tggu org da down,
msti ktwa x ingat dunia!

aku kesian kat ko,
so, jgn ar wat bnder2 bdoh. . .

aq bkn anak menteri ke, anak dato ke. .anak raja ke. .
xya ar cari hal. .
aQ budak kampung, yg mkn kangkung, ikan, ulam. . .
yang pdai mndi sgai, ske amik buah2 jiran. . .ske mmncing tgah panas. .
xtaw ko prnah x wat cm tu slma idup ko??

msti2 x. . hahha. .
aku bangga jad budak KAMPUNG! aku x malu!
tap aku akan malu. .
bila aku dah xde MARUAH!!!

Dwit da abis blh cari,
MARUAH da hilang, blh cari ke ka supermarket?
xde kn?

So, pkr2 kn lah. .
sblum nk kata org pye slap,
cermin dri sdri dlu,tye:
'aku dah cukup baik ke nk ckp sal kesalahan org, aku x prnah wat slap ke??'

kalo ko still nk truskan sebok sal org. . teruskan. .
HAK ko. .ko yg tentukan idup ko sdri. .

;)

Kebahagiaan dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin manisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya CINTA kasih

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti


Kebahagiaan dalam perpisahan. . . .



(T_T)

i'll be okay!

Saturday, May 29, 2010

When You're Gone

i always needed time on my own
i never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side


When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now


When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you, I love the things that you do

We were made for each other
Out here forever
I know we were
All I ever wanted was for you to know
Everything I'd do, I'd give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me. .


(T_T)

Friday, May 28, 2010

L.O.V.E

* All i want to is, hold your hand and waste my saturday nights with you!
* LOVE is just a word until you find someone that gives it DEFINITION!
* The truth is. . .I can't stop THINKING of YOU
* You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better
than yours dreams!
* I want to feel your tears drying on my face and your kisses wetting my lips,
as we both softly whisper I LOVE YOU!

* I forget a lot of things because HE takes up most of the space in my memory! damn!

____________________________________________________________________

I REALLY NEED U, MISS U, WANT U, HUG U, KISS U!!! ALL I WANT IS U!
I'M GOIN CRAZY BECAUSE OF YOU!!
[PAPA]

WiLL U Ever?

I don't think you will
ever fully understand
how you 've touched my life
and made me who I am
I don't think you could ever know
just how truly special you are
that even on the darkest nights
you are my brightest star
I don't think you will ever fully comprehend
how you've made my dreams come true
or how you've opened my heart
to love and the wonders it can do
You've allowed me to experience
something very hard to find
unconditional love that exists
in my body, soul and mind
I don't think you could ever feel
all the love I have to give
and I'm sure you'll never realize
you've been my will to live
You are an amazing person
and without you I don't know where I'd be
Having u in my life
completes and fulfills every part of me!

Never & If

Never say "I LOVE U"
If you really don't care
Never talk about feelings
If they aren't really there
Never hold my hand
If u gonna break my heart
Never say your going to. .
if u don't plan to start
Never look into my eyes
If all u do is lie. .
Never say hi
If you really mean goodbye
If you really mean forever
Then say you will try
Never say forever
Coz foerever makes me CRY. . .

Daily Life. . .

Apa nk jad ngan aku skg ni?
YA ALLAH dugaan pe lagi skrg ni?
Sesungguhnya aku mencuba untuk jad yg terbaik. . . (T_T)

Kalau ini jalan yg KAU tentukan dlm hdup aku. .
Aku terima dgn HATI TERBUKA. .

Jika dengan MELEPASKANNYA,
aKu bisa hidup seperti biasa. . . .
AKU REDHA, AKU IKHLAS. . . .

Mudah2 an, DIA mendapat WANITA TERBAIK dlm hidupnya. .
BUKAN seperti AKU. . .
AKU tidak LAYAK untuk menjadi pendampingnya. . .
Yang banyak cacat celanya. .

Jikalau ini TERBAIK untuk AKU & DIA. . .
engkau TUNJUKKAN JALAN UNTUKKU ya ALLAH.

Sesungguhnya ENGKAU MAHA PENGASIH lagi MAHA MENGASIHANI

Pergi. . .

aQ rasa nak PERGI JAUH2. . .
Tempat yg boleh memberi KETENANGAN HATI. . .

I need to make a big DECISION. .
Maybe i'm NOT GOIN BACK to KL. . .
It's not bout finance problem @ anything else. .

I need to choose what is the best 4 me. . .
Whatever i choose, there is somebody will HURT. . .

I'M SORRY,
I'M NOT THE BEST,
I'M SUCH A WEAK PERSON.................................................................................... (-_-)

Wednesday, May 26, 2010

MY DAY!


Hari ni adalah HARI AKU! besh sgt~ TANX 4 my LOVER, hope bufday2 ma yg akan dtg, SUARA yg sama, ORG yg sama akan nyanyikan lagu bufday tuk ma. . .heehe. . Yg paling besh, aQ bangon lwat. . .sbb lama sgt koling2 wif my papa smlm~ hee~ Firstly tanx 2 all my family. . .bgon tdo je, aQ g mdi. . .pastu siap2 trun nk peg mkn! melangkah je ka dpor, aQ tros jenguk peti sjok. . .nK bukaK TAP, aQ nmpak ader NOTE, 5 keping! aQ hanya tersenyum & bca la note 2. . .sWeet sGt my family. . . TANX 2 my mum, dad, sis, bro~ KORG mmg BESH! Petang lak my mum ajak blk kg lak. . .yg pegi dad, mum n me~ adk2 bz p sklh. . .mmm~~ BESH sgt dpt jmpe mcik2, yg pntg nenek! rndu gler! jmpe my kazen, GEMBIRA sgt2~~ Yg plg x sbr, nk tgu my kazen kawen 6/6 nti. . .bkumpul 1 family nti! hee~~

TANX also to ALL my FREN, byk sgt msg msok, asyik bnyi je fon. . .sori sgt xdpt nk bls, xde kdit lar. . wahaha. .n to ALL my fren ka FB, KORG mmg besh! FRIEND FOREVER K? ;)
kpda yg bgi aku sejambak BUNGA tu. . .TANX ok. .walopon aQ xtau ko sepa! baik hati. . huhuuh. . .

pe pon skg ni. . .aku tired sgt2. . .at my bufday, i got a FEVER, HEADACHE. . . xpe ar yg pntg ader org CARE~~

LASTLY. .
tanx to all my family, my friend for today. . .
stay wif me k?
I LOVE U ALL SO MUCH!!! ;)

Tuesday, May 25, 2010

AnNiverSaRy. .

HAPPY ANNIVERSARY FOR OUR RELATIONSHIP

MOHD HAMIZAN BIN MOHD NOH
&
MARLINA BINTI ASMARA
WE HAVE BEEN TOGETHER FOR
1YEAR, 10 MONTHS
(25 May 2010)
"today u stay at ur side, but in the future i want u stay at by my side"
____________________________________________________________________________________
* just 2months enough for 2years, WE CAN'T WAIT IT!
* Wait for me darl, i'll come back & we'll celebrate it! ;)
* 2morow 26 May, is my bufday! 20 years old? hehehe ;p

Saturday, May 22, 2010

Ceritaku. .

Hidup memang x selaluny' indah. . .kadang2 apa yang kita miliki, xkan menjadi milik kita.
Aku dah cukup merasakanny'. x mampu nk hadapi untuk ke-2 kali. 3bln aku bagai nak gila! rsa bgai btahun2. Tap bagi aku itu 1 pgjaran bgiku. Apa yg pentg adalah skrg. Aku da bertemu dgn s'org llaki yang mmpu myygi aq, terima buruk serta kekurangan ku. itu sdh memadai. tahan dgn pragai aku yg degil, kras kpla. . .itulah dia my papa.

Tap pada masa yg sma aq perlu mmkirkan org s'kliling ku, ada segelintir yg tdk menyukai ku.
Hanya sedikit salah faham yg brlaku, d'sbbkan hal itu, aku asyik d'prsalahkan. mcmlah aku melakukan dosa yg plg besar, pling hina & keji. Ini brlaku hanya krna peristiwa yg blh dikategorikn 'MENIPU'. Mayb aku juga yg slah krna trlalu EMO. Tap bila d'fkirkan blk, knapa dri awal lgi tdk d'trgkn, tdk d'jlaskan bgaimana hbgn 'KAMU' mcm itu, mcm ini, ceritakan sglny' kpdaku. . .agar aku fham keadaan sbnar. Mayb aku takkan kata apa2. . .Ini tdk, bila aq mula berang, marah, smua menyalahkn ku! menggelabah! itulah, inilah. . . Tiada pun yg mnrgkn sglany' pdaku.

Lagi tersentap bila org kita sayang 'MENIPU' hanya kerana s'org 'KAWAN'. Aku mengetahui pun krna aq yg mmaksa, mahu 'DIA' b'sikap jujur kpdaku. aKu mngis apabila dia mengaku. Dan sgt terkejut bila 'DIA' kata 'DIA' begayut dgn 'ORANG' itu! Apa semua ni?? mlm 2 ckp, jom tdo. .
ngantkan tdo la. Entah knpa bila hati tergerak nk kol dia. . .kol2 hp x angkat. . .kalo tdo pon takkan x dgr hp byi. . .n mustahil hp 'SILENT'. Entah brapa kali miskol la. Kol uma bkn xdpt tap 'NETWORK BUSY'. Slpas bbrpa jam aq trma msj, 'Sori tad kol xdgar, fon 'SILENT'! Aku mula rsa lain pastu bgi alasan 'mayb xdpt kol uma besa a ka uma ader bdk2, maybe drg maen2 tlfn, n maybe wayar x btol' . . . aq trsa nk senyum, pda msa yg sma airmata aku da mla mgalir. . aku cuba pcya apa yg dia p'rktakan. tap aq tau 'DIA' memang menipu. . .

aQ prcya apa yg dprkatakn. aQ brtnya kpda abgku, 'Kalo network busy knpa? abg aQ mjwb 'sbb tgah koling ar, 2 yg tak dpt kol, knpa? aQ mula curiga. aQ brtya kpda 'DIA' dia mengaku yg sbnar! 'Kenapa hany krna s'org 'KAWAN' ? knpa aQ yg prlu 'DITIPU'! Kalo anggap kawan Just tell the truth! mayb aq blh trma, katakan yg sbnar walaupun pahit! knpa prlu tpu?? knapa?? Kalo ckap awal2 tad xpe, i kol kawan i? susah sgt ke?? ni da tipu baru nk mengaku?? xke rasa diri aku 'DIPERBODOHKAN'! mayb kalo aq x suh trus trg, smpai mati dia akan tpu aku 'HIDUP2!' Habis aku ni apa?? GF yg tiada perasaan bila bf menipu?? Kalo kawan pun apa salahnya terus terang, mayb aku akan faham, bohongla kalau aku cakap, aku tak marah. mstilah aku marah. tap x mengaku itu kawan dia, apa motif xnk bgtau aku? nk jaga hati aku? pliss la. aQ jenis lgi suka terus terang dari dah la x terus trang, menipu lgi. . .pe kes mcm 2? brpa byk dosa lgi nak bwat?? fkirkan bila kamu d'tmpat aku?? apa yg kmu lakukan?

Jika kamu mmpnyai hbgn yg baik, knpa dari dulu x mengaku. . 'aku suka kamu'! just say it. . . bila aku dengan 'DIA' skrg, aQ d'tuduh punca 'KAMU' x seperti dulu. . . Aku pernah kata kpda 'DIA' slapas kejadian itu : 'Kita ni sekadar GF & BF saja, msg2 punya hak untuk n'kwn dgn ssiapa, gunakanlah sebaik2ny' hak itu. Ramai org bkata 'DIA' takut GF, 'DIA' kena kongkong GF, GF 'DIA' secure sgt. Padahal aq tau knpa 'DIA' x seperti dulu. sbb yg paling ketara, kerna 'DIA' sgt menyesali perbuatanny'. Aku bkta kpdany' ' perkara dah berlalu, mls nk ungkit2 lagi, kamu bukanny' melakukn kesalahan besar, jadikan ia sebagai pgjran bagi kita, utk mjlni hdup dgn lbh baik lagi' 'DIA' hanya mampu mengis & memelukku~~aKu bisikkn padany' 'Aku marah kerana aKu mula menyayangi kamu~'

Tap keadaan menjadi lagi SUCKS! Semua mula x suka kepadaku, aku brkata kpdny' 'Jgn trlalu brsmaku, kamu masih punya ramai kawan yg boleh kamu luang masa bsma, bukan hya dgnku' Ini krna aku x tahan mendengar org mmburuk2 kn aku, mengata aku, mengumpat aku! cukup! aku dah x tahan! asyik aq yg d'prsalahkan! mengatakan aku mengongkongimu, mghlg kmu bkwn dgn kwn2 mu! aku x prnah melakukan semua itu! aku mengatakan semua itu kpadany' 'DIA' menangis dan melapkan airmataku, 'biarlah apa yg org hendak kata, kita tdk blh menutup mulut mereka, biar meraka bsgka buruk kpdamu, tap aku tahu siapa kamu yg sbnar, aku tahu sikap kamu yg sebenar, itu adalh lebih pntg, ini 'JALAN' yg aku pilih dan kamu adalah 'PILIHANKU', aku tahu mereka semua akan mengerti'

Mulai saat itu aku hormati keputusanny' . . . hari2 yg kami lalui mnjdi lebih baik. . .dan apa pun prkara buruk yg d'prkatakn aku anggap itu merupakn 'kekuatan' ku untuk menjalani idup dgn tabah. Kutukan apa pun, aku anggap 'basi'. biarlah org mengata aku, bagi aku, dalam dunia ni kita kena sedar, ada 'ORG' yg menyukai kita & ada 'ORG' yg x menyukai kita!

Setiap org ada sebab t'sndri dlm melakukan sesuatu. Dan aku percaya disebalik yg brlaku pasti ada HIKMAH-Nya. Kita manusia biasa, dalam kehidupan kita harus memilih jalan yg terbaik untuk hidup kita. Dan beringatlah bahawa manusia itu tdk lari dri melakukan kesilapan.
Selain itu, jgn bersangka buruk kpda org lain, dan hormat keputusan ss'org. Nasihat ini aku tujukan untuk diri sdri juga, I'M NOT A PERFECT PERSON! mudah2 an aq dpt mjlani kehidupan yg lebih baik pada masa akan datang mayb yg lebih mencabar!

nukilan Marlina Asmara

Friday, May 21, 2010

tika

Tenkiu adk pmpuan aq yg sengal! hahahha
skg aku le trima g. . jgn wat tme bufday aq nti. . .hahahah ;p
nti basohkn baju aq skali ya bik! ;p

KAMO mmg THE BEST!

(Azmeer, Noratika, Nuriman)

rndu yg sorg 2~~
my adk laki [mohammad]

to my bro yg tensen2. . .
cool down bro!
besa bro! hahahaah. . .

PEACE! ;)

Thursday, May 20, 2010

budak kecil. . .

Aku tiba di tempat yang dituju. . . Halaman kampung dengan udara yang segar, sangat menyamankan. aku memerhati keadaan sekelilingku. . .aku merasa selamat, bahagia. . . Kerana ia sama seperti kampungku~~ Aku hanya berkata dalam hati. Tiba2 seorg bdk kecil datang brlari2 anak ke arah ku. . .lalu mengatakan 'Kakak cantik', aku hanya tersenyum melihat gelagat ank kcil itu. . .sungguh comel! aku berkata dlm hati. sorg bdk dgn hya memakai selipar, seluar pendek & tshirt dan rmbut bertocang kemas. .aku sgt menyukai kanak2~~ bagiku mereka adlh anugerah yg x ternilai. . .
Aku membawany' dduk di sebuah pondok kecil bergelak tawa dgnny'. . .alangkah bhgiany' saat itu. . .aku mmbriny' 1 kotak mnuman dan sbgkus keropok, alagkah manisny' senyuman yg d'ukirkan. . . .membuatku lebih menyayanginy'. . .dinikmatinya dengan penuh selera. . .aku hany mengusap2 rmbutny dgn lmbut. . . .hati kecilku berkata "Ya ALLAH, sungguh besar ANUGERAH yang KAU berikan kepada HAMBA2 -Mu, SYUKUR itu harus dilafazkan atas NAMA-Mu"


Aku memulakan bicara, menanyakan mna ibuny' . . .dia mjwab 'ada d rumah', ku bertanya lagi 'ayah ?' dia hnya mmandangku dan berkata 'mak kata, ayah dah tak ada, dia dah pergi jauh, mak kata lagi, tuhan sayangkan ayah saya, itulah ayah saya terpaksa pergi' aku rasa salah menanyakn soalan itu. . .itu lah lumrah kehidupan setiap yang hidup pasti akan pergi KEPADA-Nya. Aku membygkan jika aku skrg mggntikan tmpat bdk kecil itu. . .yang hanya ada ibu, tetapi tiada kasih sayang seorg ayah. . . .

Ya ALLAH, budak itu tidak tahu pun apa mksud yg d'prkatakanny'. . .bdk kecil yg hanya tahu bermain, ketawa, menangis. . .walaupun pun begitu, ia mmbri kesan yg mndalam dlm diriku. . . Aku harus menghargai IBU & AYAH yang masih ku miliki~~~ dan aku sedar mereka lah ANUGERAH YANG TAK TERNILAI dlm hidupku. . .tiada ssiapa yg mampu menggantikan tempat itu.


AKu pergi berlalu dgn mengenggam tgan ank kecil itu menuju ssuatu jalan yag luas & dsinari cahaya. . .bertemankan gelak tawa & senyuman. . .

Akhirnya aku tersedar dari mimpi yg indah itu. . .
dengan mengambil wudu', aku solat subuh krna tepat pada waktuny' . . . .

Dlm DOAKU :

"YA ALLAH AQ BERSYUKUR ATAS ANUGERAH YANG KAU BERIKAN. SESUNGGHNYA,
AQ PERLU MENGHARGAI APA YG KU MILIKI & SETIAP KEJYAAN ITU ADALAH MILIK-
MU. SETIAP APA YANG TERJAD ATAS KEKUASAAN-MU, ATAS KEIZINAN-MU. YA ALLAH ENGKAU AMPUNKANLAH HAMBAMU INI YANG PENUH DGN DOSA, KAU BERIKANLAH PETUNJUK-MU AGAR DAPAT KU MENITI JALAN LURUSMU DGN KEIMANAN. ENGKAU AMPUNKANLAH DOSA IBU BAPAKU, DOSA GURU2 KU, DOSA KAUM KERABATKU, DOSA KAWAN2KU, DOSA2 UMAT ISLAM DI MULA BUMI INI. SSNGGUHNY' KAU MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA MENGASIHANI. . . . .Amin Ya Rabbal Alamin"

Aku hanya mampu menitiskan airmata di atas sejadahku. . .dan aku merasa DIA bersamaku dan merupakan PENDENGAR yg SETIA. . . . =)


* mimpi itu mempunyai maksud yang tersendiri. .


nukilan Marlina

IGNORE IT

such a long time. . . .

Urm. . .
oLiday iS GoiN sMooThLy. . bUt reaLLY borEd stAy aT hOme
JusT EaT n sLeEp. . .My StOmAch iS goIng BunCit, my BuTT is GoiN biG! hahhaa. .mY paPa LaUgh me! Ouh No, i nEEd to cOntroL eAt! ;)

2day i got a quest. that can we categories 'RUDE QUEST.' at the formspring.me! i dOn't wHo Dat PersOn. . . ThE 'person' noT bRaVe to Show Me thEirsELf. . . anD i tHinK Dat 'person' is Know Me vEry wELL. . .based On the Quest. .Just Show urSelf! i wAnt tO kNow. . . . sHow me! and i want to ask 'YOU' did i do wrong wif u? what is my fault? y u not satisfied to me? tell me y u not satisfied @ anythg else!

peoPLe aLways taLking & TaLking abOut my fauLt & evrything. . .find my fault! so dissapointed! i'm not kind like 'YOU' i'm not smart like 'YOU'! 'YOU' are perfect! 'YOU' never do any fault! 'YOU' always true! 'YOU' are evrythg and I always wrong. . . .

i Ask mY paPa aBout Diz. . .but hE saY 'jUz iGnore it' this is juSt a little bit. THIS IS A LIFE! we need to faced it. . .

i don't care what people say bout me, say what u want behind me, i will say 'YOU' are 'LOSER'!

i'll go on wif my life and ignore 'PEOPLE' like 'YOU'!
jUst Care On Ur owN buSiNessdear, wHat u 'GET' caRe bOut my Business? eUw!

mY dArL is CaLL, i'M sLeepy & waNt To sLeeP wiF my bEar (MarMi) n my papa~ muchuk2~
gUd niTe~ sWeet DreaMz~ (-_-)

Wednesday, May 19, 2010

LiFe

Kenapa manusia penuh rasa cemburu
Pantang lihat orang senang pasti mengutuk
Kan tersenyum bila lihat orang tersungkur
Memang masih jauh lagi perjalanan ini
Dan masih banyak lagi kan ku tempuhi
Jangan hanya mencari kesilapan saja
Tapi ternyata
Ku tahu. .
Ku bukannya sempurna
Ku perlu. .
Memang untuk belajar
Kadangkala lebih baik pekakkan telinga
Dari dengar mulut yang tak pakai kepala
Mencaci dan menghina ikut suka rasa
Wajah cantik diri ini takkan mengaku kalah
Meskipun orang hanya mau mencari salah
Namun ketika itu menjadikan aku lebih tabah
Kini baru ku sedar siapa KAWAN
Kini baru ku sedar siapa LAWAN
Jika hendak menegur ada caranya. .
Yang nak mengena
Semua tak kena
Ku buat ini pun salah
Ku buat itu pun salah
Apa kau mahu pun entahlah. .
Dari menyakitkan hati
Lebih baik ikut cara sendiri
Terpulang apa kau nak kata
Janjiku tak sakit jiwa
Ada faham?

by ADAM

Sunday, May 16, 2010

iNiLah CiNtA

tTbe rSa nK poSt Lagu AKIM. . . . .
mY PaPa LiKe DiZ sOng So MuCh!

dIer Kta LirIk LaGu ni Ader reLation ngAn hbgN ktEorg. . .
bLe bCa LiriK ni, aDer ar Kot. .hhee. . ;p

dGar Lgu rIndu Sgt Ka PaPa~~
mIsS sGt2~~ nK bLk kL jMpe pAPa =(
Lgi Wat Rndu bLe tGk VidEo PaPa nYanyi Lgu nI. .mA rKamKn. . . So Cute La mY paPa mUchUk ;)

sWeeT sGt tIme tu, KteoRg OvernIte Ka Pavy, wYg Pye pSAL. .hahah. . .
nK tGk Midnite. . =p

i miSs u So mUcH paPa, i'll keEp Our MoMeNt. . ;)



INILAH CINTA
Terpegun ku melihat kamu
Bergetar hatiku memandang mu
Dan terus datang mencuba
Adakah khayalku menjadi nyata
Oh resah hati gelisah
Ku tajut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku merasa cinta
Mungkin inikah yang dikatakan cinta
Hati gembira rasa bila kau kata cinta
Siang yang suram kini menjadi ceria
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia
Sungguh susahnya aku mendekati mu
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku
Rasa bahagia bila kau menerimaku
Indah semuanya hilang semua resahku
Kita berdua kini menjalin cinta
Inilah cinta kita
Akhirnya kini menjadi bahagia
Inilah cintaku
Inilah syangku
Inilah CINTA . . . . .

Friday, May 14, 2010

i'm cooL dOwn my TemPer

TaNx GOD,
afTer i pRay. . .
i feEL fResh. . .
n i KnoW 'U' are OweZ wiF mE ;)

aLso

taNx mUm & Dad. . .
u're EVERYTHING 2 mE. . .
tHanX a LoT. . .


p/s : ada MULUT pdai2 la jGa. .
Pe yG oRg aDa xYa jeLes2. . .
DuLu, duLu pYe cTe, skG, sKg pYe cTe. . . Pe yG pnTg SEKARANG!
aQ xNk taU pon cTe duLu. . LANTAK KO LAR s**l
jGn nK jad 'PERAMPAS' ;)


"DON'T EVER TOUCH WHAT IS MINE, U NEED TO PAY IT N FACE ME"

Thursday, May 13, 2010

I WANT TO BE A RUDE TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AQ X WAT PALAT NGAN KO, PESAL KO WAT PALAT NGAN AQ HAH??!!

wtf! GET LOSE from my life lar bangang!!! si**! sebok sgt ngan idop aq! sebok ar ngan idop sdri!
aQ xtau a nk ckp pe. . . it's TOO MUCH!!!!!!!!!!

lantak ar ko nk ckp pe! ko cari psal pehal? ko pkir, ko 'bsar' ko KUAT? ko HEBAT? ko PANDAI? dah La hipoKrit! jAP CkP McM NI, JaP CkP McM 2! WWwUUueeeKkK!!! Mau muntah aq yunk! dgar stiap kata2 dustamu itu!!!x aBis2 nk MengUtuk?? kO kasiTau, PA YG AQ PNAH WAT SMA KAU! HAH?APA??

macam la aq ni prnah wat dosa sma ko?! ko sepa mau jga sal idupku! mao 'RAMPAS' pa yg aQ ada! aQ tau Ko xKn brHenti sMpai bLa2. . .muLut Bau Taik, cKp x seruPa BIkiN!!!! BIKIN PANAS!!!! sHIT ar! bLa aq mIssInG pa Yg aQ ada, Mmg Ko sKa La KaN?? kOmPem2 Kluar aNk PeRut Mu keTawA mCm SeTan!!! tAp aQ mSih bHati Prut, aQ X mAhU mISsIng Pe yg aQ adA. . .sBb aQ nDaK SggUp tInguK muKa Mu KeTAwA McM seTaN!!! sUch a BasTard la bEb!

aQ x kAco iDop mU, kO JGN kacO iDUp ku! kNpa ko pkir ko TUA dri aq, aq pTut tAKut Ko??! kaLo kO mo oRg hrMat KAU , KAU JGN wat PALAT la bdoh! orG akn hrmat ko, kalo ko x wat PALAT sama org! bidak bha ko tu! Dah La ajak **** aq MniPu, mMg kO mCm siaL La. . .dGn muka yG XTAHU MALU, siap snyum2 plak dpan aq. . .x RASA BERSALAH! mmg megasi panas la buduh! da rosakkn hbgn org bkn nk tlg Spya kteorg x GADOH. . .wat BODOH je. . .ptOt mCm BODOH!

AQ AKAN BENCI 'KAU' SEUMUR HIDUP AQ . . .

ko btol2 wat aq rsa meluat dgn PERANGAI ko, dgn CARA ko, dgn HIPOKRIT ko, dgn KELANDIAN, ko mmg BIGAK!!! mcm BAB**!!!

if u ready face 2 face just say it! aQ btoL2 da BENGANG, BERANG, sumer da bcmpur baur. . .tggal aQ nk EXPLODE je dpan ko nti BODOH!!!


u're choose wrong person become ur enemy! ;)

kembar??

aKu. . . .

teTiBe rSa nK ader kembar pmPuaN mKa cM aKu!. . . .hahaha <
bEsH pe kEmbAr, dPt pKai Bju sMa, muKa sAma, mSti bEsh!!! MmbSar sMa2. . .hehehe. . AkU pOn xTau, aQ sLh mKn ke ApEr, tAp s'InGAT Aku, aKu dInnEr tAD mAm aYm gRg cRispy, Mak Aq mSk. . . ;p oTaK aq Da MereNg. . wahahah . .

Tap. . . .

aKu HaruS tRimA kYatAaN, aQ xde KemBar. .wwwwaaaa~~~
My KeMbar Is ?? mY bF ar. . hehehe. . . If Kua, PkaI Bju Sma, sLaLu sHare pe2 Bnda, pE aq sKe, dIer sKe, Byk sGt PrsMaaN. . . Aku TiNgaT Lak DR. FAZILAH KAMSAH pye cRmah . . . dIer KatA "bLe sS'oRg iTu jDoh kTer, aKn sLaLu ByK psMaaN"
btOL kot. . . ?? heheh

Insy'ALLAH ader joDoh kAwIn ar. .hahaha. . .xSbar nK kAwin!!! <
oRg KatA, Kdg2 iMpiAn bLh jAd KenYaTaaN!! ;p KaLo org taU kTe cKp mCm ni, koMpem2 oRg kaTa, 'eLeh, cNta bDk2 je tu .. . '

aQ rSa LaEn wiF PaPa, xTaw Y. . . bUt i ThiNk, he iS mY fAith~~ i believe in U GOD! if my SiS bLh bCnta 9 thun, y i cAn't?? i sAlutE mY sIs Love. . . . iMagIne, bf mY sIs smbg sTad Ka Luar neGara at OxfoRd, LondOn bThun2, n mY siS aT UTP,Perak. . . .sO fAR aWay. . i ThiNk i cAn't dO tHat! hahah . .ni sDgkn jAo kA KL-SBH je pOn haTi xtNg . . huhuh~~ aQ pGg kAta2 mY sIs, nOthiNg iMposSibLe, jUSt bE LoyaL & Honest~~ aNd For Now, tHey mArriEd n hAv a child that is Airis Sofea. . . tu La cOntoH tdEkat yG bLh uP mY spiRit to MakE mY Love wIF mY paPa iS 43Ver & Ever~~

I wAnt mY Life fULL of LoVe. . . .
LiVE wIf PersOn Dat i LovE. . .tHat is my 'PAPA'
My PaPa aV pLan foR oUr Life in FuturE. . .
We MarrIed, he Say WaNt 2 aV a Son. . .sWeEt Sgt!!! ;p
bUt 4 nOw it's Too EarLy fOr us. . . nOw, jUSt Go on wIF oUR LiFe. . . .We Don't CaRe aBOuT oTher PeoPle sAy!! Say WhAt u WanT! b'cOz We WanT eAcH oTher oNLY noT 'U ALL'. . . .

kpDa Yg sKe merosaKkn hBgan 'org' 2. . .Lu Pk La sDri . . fHm2 sDh. . .
KpDa yG sKe KutUk2 bLkg aq. . Mgate jer La, aq x kEsah, pNat Je MuLut kRg kuTuk2, wasTe TmE, + dOsa Krg . . . wALopOn AQ x sKe 'ssorg', aq x pnah nk kutuk,nk bruk2 kn org ka bLkg, bGi aq lanTak ar ko, iDop aq, iDop aq ar! sLgi ko x kAco iDup aq, aq x kAco iDop kO! so, JgN WAt paLat nGan aQ, aQ pon x wat paLat nGan koRg! PEACE NO WAR! ;p

for me : make ur friend close, and make ur enemy closer





Wednesday, May 12, 2010

hOmE sWeEt hOmE (^_^)

Arini. .
Hari yg Sgt GmbiRa & MydiHkn'. . .

Epi b'cOz??

i'M go BacK hOme, gLer BesH!!! ;)

Sad b'Coz??

hatiku tertinggal di Kuala Lumpur. . (sG. UdaNg, Klang) wahahaha. .
i'll miSs mY Love sO muCh~~ =(

sbLum nK bLk, i aSk mY Bf. . .will u miSs me??

he sAy's "iN fact, I alreAdY miSs u MaMa"

ni lah org kata DeriTa MerinDu hek3!

aLhamduLiLLah, mE & mY fAther sLmat sMpai. . .dLm pKul 11:00
rSa BhgIa sGt2, cAn See All My fAmiLy. . eSpeciaLLy mY mUm~ ;)
mY adK pMpuaN yg Srg2 hahhaha. . , My adK2 LakI n mY aBg. .
tRasa X cOmpLete LaK. . . yG xDe mY aKaK n My Bro at Pahang. .
riNdu nK maM 1 faMiLi!!! wwwaaaa~~~ =(

pePon skg nI, tiMe 2k mreHatKn diri Dri sTad. . .hohohoh. . rHat2 sPuas2nY'~~ tuK 1mOnth ni nK tGgu resULt pLaK. . .adOyai TkOT gLer!! hoPe ECO paper Lpas ar, nK suMer bjLn lncR 2K SEm DpAn~ XnK DeLay~ yG pnTg aq Da b'uSha waT yG t'baIk! wAnt 2 taNx 4 aLL mY fAmiLy SuPpoRt & mY Love AdVice!

bRu bPe JaM kA uMa, rNdu nGan mY LovE. . .taD pOn siAp 3g~~ gLer bEsh~~ terobat gak rndu d'hati~~ 13 hari lagi mhtung hari lahirQ yg ke-20. . . hahaha. . da mSok 20'an. . .da tua, face je x tua2. . xpe2 awet muda~~ ;p blh pLak oRg cKp aq bRu LpaS sPm. .haha . .mNtg2 aq KecIk. . huhu~~ xPe La yG pNtg MainTaIn. . wahahah . . Actually x ngat gak bLn ni bLn BufDy sDiri, 2 pOn mY paPa yG nGatKan. . .heHe . .nTah pe g dIer pLan NK g hdIAh . .TpLg ar. . heheh . .

aq xtau nk merepek pe g. . . My BanTaL, mY seLimut, mY teDDy Bear (MArMi) n My PaPa da PggIL nK tDo. . hehehe. .

GOoD nIte, SwEet DreAmZ~~ (-_-)

Sunday, May 9, 2010

oUr LasT DatE. .

geMbira Sgt dPt sPeNd tiMe ngaN papa. . . 8 Mei 2010 is Our Last Date for DiZ sEM. . mMg gLer2 Date. . 12 jAM kua, sMpai Skit kaKi. .hehehe We Watch 2 MoVie at GSC Pavilion, IP MAN 2 & IRONMAN2. . . IP MAN is an AWESOME MOVIE!! jatuH cHenta KaT DOnnie Yen! hahahah. . yG pLg XciteD msTi ar PaPa. .gLer FoCus tGk cTe 2. .hahaha but Ma fHam, Pa mmG sKe tGk CtE Cm 2. . . n tHen Kterg mAm ka Pizza Hut. . .gLer kYg tiMe tu!! maM Pizza Royal Masala, Spagheti Meatball Bolognaise, mUsh. Soup, Mocha!! sO dElicious!!!! buT mY paPa yg AbisKan, ptOt ar BONCIT. .hahaahah. . xPe ar, bEsh gaK dPt pgG prot boRoi. . hihihh. . but mY paPa PromIse nK XcersiCe tMe cUti, keMpisKan Prot, nK wat bdN mCm RAIN. . ?? bLh kot. . ;p yG x tHan mA blH pLak ttdO ka Lam Wyg, mSa tgk Cte iRonmAN. . pApA ar p tPok2 Ma?? heheh 2 yG tTdo. .bUt sWeet Sgt2. . LentOk ka PapA, , i gOt evRythG. . .n i tHink hE is MINE~~ ^

yG pLg bEsh, kTeoRg jLn2 CarI pReseNt 2k 'Mother's Day'. . .We cHoosE a SmE pResent 4 ouR mOm SecReT~~ heHe. . We buY at Pavy, sHop MemOry LaNe. . sUch a Good Day! wAloPon ,mCm jap je, but kami tetap rasa EPI & BESH!!! sGt2 Letih . . .sLamA kteorg Kua, Kteorg x PnaH LpaS tgN. . .sBb aq aKn riNdukAN peGangAn 2 sLamA 2 buLan.. . Waaaaaa~~~ ;(

yg pLg x BesH gaK tJad tMe kTeorg Date, mSa otw nK bLk, , ,BODOH pye TEKSI!!! da Naek mCm 2 dier p laLu jLn hiGhwAy aNta kA kLj uNikoP. .gLer bGanG aq dLm 2. .sJe jE, siAp Lalu tOL. . adoyai . .sjE NK jAO2 spYa kTer byR Lbih. . .pLih je ar JLn dKat. . mNusia ZaMan Skrg Mmg mCm 2. .dUit2.. .mMg La xLe iDop taNpa Dwit, tap tGk2 a oRg, Kalo wAt kA oRG KAYA tad xpe ar, , adoyAi. . pe2 jE La pAkcik. . mmmm~~ tAp Xpe ar Da bLalu Da Pon. .heheh. .

Da SmPai Klej Kteorg Lpak2 kA Dpan KOLEJ UNIKOP. .hohoh. .4 de Last Gak. . brmula la biCara hAti Ke HaTi~~ ;p i'll remeMber Our PromiSes pApa~~ we WaNt to Stay 4eVer. . kTeorg dA LaLui mCm2, gELak tAwA, tGisAn, mSLah, oRg mGatA. . mCm2 g La. . Pe Yg kTeorG pGg tuK keKaLkaN hBgaN ni,

1. LOYAL
2. HONEST

tHat What We WanT. . . We CaN dO!! yeah! ^_^
DISTANCE bKn pHLG CINTA KAMI. . .
Papa, i dOn't WaNt Anybody, But i WANT YOU DEAR. . .

9 Mei 2010 (SunDay)

KteoRg Lwat BgoN. .Hahahah. . nMpk pNat Sgt~~ Ma Da mLa Kmas2 bRg nK bLk uMa aKaK. . yG pLg Besh, AbAh DA sMpai K. wif My BrO! hheee~~ PaPa, tTbe kaTa nK jMpe mY DAD, sHock Sgt. . . ;p bUt iT a GooD iDea. .so, i Say, uP to U Lar. . bravE ke nK jMpe, paPa kaTa, tKoT2 tu Mmg AR, bUt kNa jMpe, bLe Lgi bLh jMpe. .hehehe. .jRg Dtg KL. . . .atLasT petAng 2 mY PaPa Anta n tLg aNtaKn bEg sKaLi mSok kEte. . .sWeet Sgt~ suKer2~ he See My DaD, bRo, Sis n Abg Ipar. . aV a cHemisTry Wif mY dAD. .tHey talKing & taLking. .xDpt Nk gMbr PrAsAn 2. .BESH!!!!! =) mSa Otw bLk, mY Dad saY, he LooK LiKe a Good Guy, rEspEct mY dAd. . .+ve fEedBack!! wOw! mY DaD liKe him! yEs! anyWay, mY pApA is a BrAve PersOn, n i tHink he rEady 2 gEt a COMMITMENT in our RelaTIOnSHiP~~

Dat aLL tHat i Want 2 ShARE. . bYk g But so TIREd. . hehehe. .
gOodniTe every1~~ I LOVE N MISS U SO MUCH PAPA~~
marlina asmara is hamizan own. .

Friday, May 7, 2010

SaAt2 TeriNdAh~

aRini, ari yG sGt bhGia, ari Yg pRLu aQ niKmAti SebAiK mGkiN~~ tGgu pApA dtG kLj, 1 prAsAAn yg sGt besH. . .tiNgat pLak bJu cOupLe ktorg bLi ariTu. .SwEEt sgT~ tHeme coLor is WHITE & rEd~ yg fUnnY sGt2. .bJu laKi piC tgAh bWa mOtor n sAy "i'll be tHere" (sEsWai tUk pApa) bJu GurL pLak piC gUrl tGah dDuk n say "i'm waitin' 4 u" . .suKer Sgt2~~ TanX 2 eVrytHg pApA,wHateva u Do 4 fOr mE~~ TaD diNnEr maM Ka Warung Ibu, bEsh Sgt, dPat GLak2. .nGumPaT2. .hoHo. . Tad sIap2 pLan nk kuA dAte eSk, nGat nK Sunway Lagoon. .papa tingin nk msOk 'sCreaM PaRk', tap ma lak x brani g. .sO, x jAd nK g. .sO, eSk pLan nK tguK 3 mOvie, tap tPksa tGk 2 je. . .sBb tKot x sMpat nK JlN2 g bli PresenT 2k Mother Day's~~

I miSh mY mUm sO muCh~ don WorrY. . i'll bAck~~ pApA kaTa nK bLi hadIah 4 bOth Our Mom~ n nK LtaK Kad yG sHOW it fRom bOth of uS~~ besH~~ Esk nk enJoy2, nK DATE spuas mgKin~ i REALLY2 LOVE N MISS U SO MUCH DEAR~~ tEddY bEar jE La pGubAt Rndu BLE ka sBah Nti~~ xPe2, sLimut pApA ader nGan MamA,so it wiLL comfort Me evry night~~ n my Comforter aLso wiF pApA. . .tHat show, i owez stay wif u PaPa~~ So hePi. . .i dOn't wHy, what i KNOW " I LOVE U!!!"

Yeah! eSk jGak aRi yG sGt MgmbiraKn. . mY dAd dTg kL~~ wWwEEe~~ wiF mY bRotHer. .rNdu Ka mY brO ni!! nk gAdoh2. .hahaha. .AcTuaLLy , i WaNt 2 sAY 'OMEDETO' @ 'CONGRATE' 2 my bRo, hE gOT a MATRIX at pahang. Ur liFe is BegIn, guD LucK 4 Dat! he Smarter tHaN mE. .hoho. . i Don't CaRe a, he iS a MAN ;p

ToNitE neeD to sLeep eArly! eSk nk BgOn kuL10. . .xpE2 mY paPa akN kJotkAn Gak nTi, sO X wSO a. .hehe~~ yG beSh sgt, mY pApA at the NexT bLok, i feeL really CLoSe wiF him~~ like it~ EsK nK aMik piC bYk2, so, PapA sdiA ar dGn maMa yg gLe kaMera. .hahahha. .he a GOOD photographer n he say to me 'u're my ONLY model that i want'. . .i love it! ;)

Dat's aLL for 2Day, i waNt tO sLEep wiF mY pApA n waitin' 4 2morro~~
bubbye~~

Thursday, May 6, 2010

aku X PERNAH KONGKONG MIZAN!

ader gak yg ckp aku 'KONGKONG' mizan?? dier pe hal? xtaw yg sbnar, just SHUT UP je la . . sebok nk mgate org, aku pon x fham ar pe yg dier nk, jap ckp sal ni, jap ckp sal yg 2 plak. . .aduyai. . ada gak org mcm ni ka dunia ni. .mayb dier kurg kasih syg kot. . .so, kpda ORG2 yg syg ka dier tu tlg la dier, curahkn la ksih syg ka dia, bagai menatang minyak yg penuh. . mmmm~ what the proof yg aku ni x kongkong mizan??


First :
- aq slalu ckp ka mizan, kalo nk lepak ngan kawan2 x kesa, p je la. .lgpon luangkn a msa ngan kwn2. . MIZAN : bknny' watpe pon duk lpak2 je, baik sya lpak ngan awak. .

Second :
- Npe x p dinner? ni kan last sem u ngan kwn2 u? peg a, atleast ader gak kngan~
MIZAN : malas ar, gpon xde dwit, nk bli bju g. . .gpon xde plan nk g, awk dgn sya pon da cukup~

Third :
- if cuti sem, slalu ckp ka dier, x kuar p mner2 ke ngan kwn2, tgk wyg ke?
MIZAN : mls ar, LINA : npe lak?, MIZAN : baek sya tgk ngan awk lgi besh, pe2 cte wyg
saya nk tgk ngan awk je. . LINA : xder beza pon, tgk wyg gak. . MIZAN : ader beza, dgn
awk situasi dier laen. . .awk yg sya utamakn. .

Kalo aq nk ckp pe2 je, aq blh je, tap bgi aq enough ar 2k ini. . .aq jga ke yg slh?? pe yg aq blh wat bler dier nk owez ngan aq?? xkn aq nk ckp xnk plak? lgipon aq sng ngn dier~ aq bahagia ngan dier. . . dengan famili dier pon, dier ssh nk tgk wyg, bkny' aq x suh, dier yg xnk, xkn nk pksa plak. . . If i ka kolej, dier ka uma, nk amik mkn ka wau pon, dier akn kol nk tmankn aq. . Nk p 7e pon klua dwit, dier x kesa kdit cpat abis ke, jnji dier tman spnjg pjlanan nk blk smpai aq blk blik. .
aq sgt sygkn dier! dier sgt2 care sal aq. .sggup dtg klej walopon skjap 2k luang msa ngan aq dan aq xkn lpaskan dier mcm 2. .cinta aq pda dier da seteguh karang yg x mmpu aq nk buang @ whatever. .

bknnya nk kesah pe org ckp. . tap sgt menyakitkan hati ble bnder kte x wat org tduh mcm2~~ if i wat cm tu ka dier, kompem2 dier skit ati gak kn? pe g yg dier x wat? So, Don't say like that if don't know the truth~~ aq jenis, ble aq dpt tau, aq xle smpan, nti aq yg sakit, so sblum bnder nk EXPLODE baek aq ckp dri aq keep macm 2 je! xnk menyusahkn diri sdri, it's my way!! So, for those yg x ske ngan aq, say whatever u want, pe yg pntg idup aq skg ngan mizan btmbah baek dri dlu2, what the past is the past, pk psal life now & future! mayb mizan pnah wat slh msa dlu, so, just forgive him. . .nobody is perfect. bgi aq ckupla aq tau pe yg dier pnah wat mcm2 tuk aq, the way he treat me, the way he show he love for me! no need to say. . .i'm the lucky person have a bf like him. . what i know, he love me so much~


dgn suara dia aq blh bnafas, dgn sentuhan dia aq rasa hidup aq lagi pnjg, dgn airmata dia aq blajar menghargai, dgn pelukan dia aq bljar utk menyayangi, dgn mata dia aq bljar tuk jgn mencari ssuatu yg sempurna tap mlihat ssuatu yg xsmpurna dgn smpurna. . . dgn gelak tawa dia aq bljar tuk gmbira dlm idup. . .dgn CINTA kami bljr 2k mhrgai, myygi, bkgsi 'segalanya', pe2 pun, it's all bout us, it's our way dat we choose. . . .we know what we do n we know what we want~~~ we put all our 'HOPE' on-'YOU GOD' . . . . . .. . . . .. . . . . .. . . .. . . . .

WEAK. . .

aku rasa weak sgt2. .xtau npe. . .semakin aku lgi tau byk sal tu, lgi aq rsa lemah. . Oh GOD plz giVe mE strengthen to faced diz situation~~ if slama ni aq yg slah, minta maaf sgt2~~ papa, i don't know how to say, only GOD know how i feel rite now. . Aq rsa nk mengalah je, xpe ar asalkan dier bhgia, aq trut bhgia sama~~ tap aq x mampu nk lakukan sumer tu, if i think bout myself only, it show me selfish ?? but what i can do?? if aq tau bnda ni dari dulu, aq xkn accept sumer ni. . .but ?? it too late. . . hidup slalu mcm ni, kejam ngan aq. .slalu aq je yg disakiti saat aq tgah senang ngan idup aq. . .i'm sick with diz situation! sick~ T_T



i LOVE him so much~~

aLL aBoUt PaPa. .

Sgt ePi 2dAy, fiNaL eXam iS ovEr! juZ nk TGgu 4 ResULt je. . so ScAry~~ pApA, i'll MiSs u, da Nk cUti Sem Da, rSa mCm xNk bLk je!!! my pApA, mY LaLink~ rSa nK citE saL my papa. . .cOz sKg ni, rindu sGt2 ka dier. . .dier tGah sTudy skG, esK last pAper. .gUd Luck Syg, i kNow u Can Do it! mmmmuuuaaaahhh~~ hheee~ ;p

_________________________________________

abOut my PaPa :

1. Caring
- if i sick when he at home, he will come to college & see me, buy a medicine and av dinner
wif me =)

2. Calling
- 1 days, x tkira brape X kol. .hehe. .kalo gado pon, xKn pnAh off fon, plg lama 10min. x msg n owez dier akn kol dlu. .hee. .

3. Good Night
- every night, he will sing to me when i want to sleep. . .it must evryday! if not, i can't
sleep. .hehe. .

4. Chef Mizan
- Ske sgt ble dier msak 4 me. . .yg besh, ble dier msk pnoh ksih syg kot smpai bdan le
naek. .hoho. .syg, ble nk msak g? hehe

5. SMS
- one person yg sgt2 ske msg. .hahaha. .kdit xkrn pnah 0.0, topup evryday to msg wif me

6. Ske MAKAN
- bab2 makan dier no.1. . haha. .x sah kalo x mkan 2 pinggan. .tap kalo kyg sgt, 1 pon ckup. kalo ma x abis mam, msti dier hbiskn~~ dier ske mskan mak dier, fav nasi grg
paprik. tap yg dier t'ingin sgt2, nk rsa makan ma. .hahah. .tggu ek syg, nti ma mskan~~

7. Penasihat yg baik
- slalu giv advice ble ma tnsen. .so, lpas tu da x tnsen. .heheh

8. THINGS yg prnah dier bgi :

- Bear ROXY time bufday,
- Handphone C905,
- Kasut CHARLES & KEITH
- Wallet
- Bag Makeup ROXY
- Minyak Wangi BLACK XS
- Necklace
- byk g, tap sumer tu x pntg, yg pntg he give a "LOVE" to ME. .

9. TEMPAT yg kteorg nk sgt pegi
- BALI (tggu ar msa yg seswai, thun2 akn dtg kot, honeymoon. . ;p )
- PULAU PERHENTIAN ( travel 2gether, sem dpan kot, x sure g )
- xde g kot, x tpk sgt. .huhu

2 je la kot, actually byk g. . .but pnat da. .hohoh
bubbye!

Monday, May 3, 2010

aku x ske 'dia'

aaarrrggghh!! tensen sgt. .ax le pk sal sal 'dia'. . .meroyan & sangap ngan **** aku! mcm taik je! kalo aggp kwn, kwn je la. . kalo da asyik rindu ar ape ar. . tu la, ni lar. .skit kpla aq dbwatny'. . bkn jeles ke aper. . cba aq wat cm tu ka bf 'dia', pe 'dia' rasa?? plz think about other feeling! aq tau ar 'dia' knal bf aq lgi lma dri aq. . so what?? bkn b'mksud 'dia' tau sgla2ny'. . aq pon xtaw maybe drg dlu pnah bcnta ke, aper ke. . .aq tye **** aq pon, dier ngaku, perasaan mcm 2 x pnah wujud between them! x pnah tlintas pon pk mcm 2! xtaw if btol ke x. . .if fren, that means FRIEND ONLY. av a limit. . .dlu smer2 x ngaku sker ke aper ke. . ble da ada psgn, siap2 cmburu plak, pe kes? pe cer? aq gak yg kena tempias. . .ble aq x ske ngan pgai 'dia', 'org2' yg mulut xde insuran plak msok cmpur. . .judge org ikut ske ati! don't think u say like that, u're smart, u're good, u're best, u're true!! nobody is perfect la! mcm 'dorg' je yg bgos! x fhm aq. . .aq je la yg buruk . .aq je la yg jhat. . .don't judge me if u don't know me! bkn nk rude, but slh ke aq nk jga pe yg aku pye! kalo 'drg' pon msti drg jga pe yg drg miliki. . .so, sblum nk kta apa2, lu pk la sdri. . aq bru je nk mlupakn hal tu, tap ble da mcm ni. .shit a!!! 'drg' kutuk2 aq,xpe it's ok. .yg pntg aq tau pe yg aq wat. . .drg lagi wat aq femes n plg penting, slalu pk sal aq, care sal aq n **** aq. .wwweee~ alangkah bhgiany', rmai org bcerita sal aq. . .x kesa ar baek @ bruk, itu mksudny' aq dlm ingtan 'drg'. . hhhheeee (^_^) rock bebeh!! skg aq xnk pk sal hal ni lg. .lantak drg a nk ckp pe. .aq nk idup dgn **** for 4ever. .i really2 love ****, n i know **** won't leave me. . . that all for this time~~

gud luck papa (^_^)

wanna 2 say, 'gud luck syg 4 paper 2day' special for my beloved papa~~ epi sgt2. .pgi2 dgar sora papa, my day is shine . . . ske sora yg mnja2 2. . =) ati xtng if x dgr shri. . like a song 'how do i live without u' . . .pagi2 da jiwang. .hahhaha. . k la nk out dlu, nk smbg tdo jap. . so sleepy~~ bubye~ (-_-)")

aku bahagia . . .

firstly nk cakap 'I really miss n love u papa!!!' n i know u also feel same like me. . . .brape ari asyik bz je. .besa ar exam week. .mmm~~ but, tanx to my papa owez wif me when i needed. .can't wait nk hangout smer2, i lov evrythg dat u do for me. .i miss ur hug. i miss ur kiss. i miss everythg u do to me. . .the way u treat me like princess. .i love dat~~~ when i sick u want to want to be medicine, what yg best sgt, ble majok je i je yg mng!! heee . . u can accept who is real me. .u can stand wif my bad n good behavior. .no people know me like u. . .aku ske sgt2, ble aq dgan dier aku jad DIRI aku SEBENAR, no CONTROL2, aku ske jad mcm 2 ^_^ i HOPE it will be the last person that i want to love until the end. . i'll make sure it. . .papa, hope our dream will come true. . .i put my 'HOPE' on u GOD. . x lma g nk abis sem, so kna blik sabah. .xnk tggalkan papa~~ mmm~ rsa nk bwa je blk. . hahhaha. .xpe ar, lgi bes jao2, x gak boring ari2 jmpe. .hehehe. . menguji cinta. . adoyai jiwang gler. . wekk. . da pnat lak. .mmm~ xraw nk ckp pe. .abis cte!! wweee~~

perlu ker??

smlm gdoh g sal hal lama. . .so touch, knpe skg ble dier jad milik ku, ader je org nk amik. . aq pon xtaw lar. .hhhmmm~~ dier meroyan ke aper, aq pon xtaw la. . .skg aq x kesa pe org nk ckp! jnji aq x penah KACO idup korg! u all ckp blkg2 no points a. . .if x ske, just keep je la. .jgn nk buruk2 kn org. .i know all of u is older than me, but aq ader hak gak nk ckap. . bkn x respect. .jhat ke aq?? aq just nk jga pe yg aq ader baek2, ,aq xnk jadi mcm dlu, cinta ft break. . so fed up!!! y it's now??? it's little too late lar. . .bkn nk hlgn relation korg sbgai kwn but it av LIMIT. .u need to now. . sorry for that, don't want to be rude. . .what the past is the past. .it's our way that we choose. . think about it! u're smart than me. .

UNIKOP MEMOIR

tetibe aq tingat 1st time dtg kl, aq mcm xde feel ape2 je, ye ar org nk naek flight epi gler. .aq x rasa pa pe,nk ckp aq xde pasan x gak. . hhmmm. .maybe xnk tgalkan 'org' ka cna kot. .hah! mlas a nk igt. .it's over da. . . naek flight pon x excited, aq rsa sesak sgt dlm 2. . hahha. . xle nk wat pe, skit bontot asyik dduk je. . .tap besh dpt mkn sdap if naek MAS ar. .heheh len x aq nk naek helikopter lak. . .haahaha. . lam mmpi blh la. .heee. .aq ngat g time nk msok tu, aq ngis gle2, aq x pnah pisah ngan parents aq slma 18 thun. . .sdgkn duk uma mcik shari 2, esk msti nk blik. . tap yg aq xle lpa, aq nmpak dier dri jao. .just pndang aq je. .cba r, ko hlg aq time 2. .msti aq x g. .hahhaha. . nosense!!! berbalik kpda unikop!!! 1st time nk reg., wah! gler x ske, kna reg. srg2. .but sume da slmat. .da sem4 da pon. .da nk abis. .hhee.. sWeet mOmEnt at UNIKOP ble dpt knal ngan membe2 bru,naqib n lain2. . naqib je ar aq ngat, dier slalu buli aq. . dush2. . hahaha. . anyway, credit to ABG SKY, tme induksi i got a fever, he care for me. . .for bro ARIL tanx sgt2. .for the choc cadbry yg bsar,key chain pdrve n knalkan mizan kat aq. .wwweee~~ xle blah time 2 aq mnat gler ka FAEZUL a.k.a Bean. . wakakak .. dlu je, skg x. .seb bek dier tlg time mlm aktiviti kalo x aq da naek atas pentas kna maen kawin2 oleh abg sky. .hahahah slmat aq. . and the story is begin. . . .aq mla kanl insan bnama Mohd Hamizan bin Mohd Noh. .1st ckp ka fon je. .msj2 mcm 2. .yg paling besh 1st time dier blikan aq choc cadboury. . nyum2, ngam plak time 2 aq lapa. . hohooh. . n then hangout sma2. . ngat g dier tmankn peg open acc cimb ka klcc. .meet my lovely sis there. .tanx bro mizan. . n the bestest MOMENT dat i av is the day he propose me as a GF. . 25 JUly 2008, field dpn 7e, 5:00, he look like nervous n say wif brave n cool. . so touch when he say, i'm the 1st girl that he propose face to face. . cute2. . and we stay until now. . everything i do, i giv my heart & soul. . .what impotant loyal, honests & sincere wif me papa. . .we can do!!! =)

introduction ;p

2day is the 1st day i wrote on my own blog. . .so hepi, in here i can post anything that i want!! First of all, i wan 2 introduce myself, my name is marlina binti asmara, otw 20 yr ol. . .hahhaha. .still 19 =p gedik ar nk muda. .wahaha. . for info. i sucks in english lang. .kalo sabahan terer ar. .ekeke. . from sabah. i'm taken by Mohd Hamizan bin Mohd Noh. love him so much, he is the 1st person that make me crazy wif love!!! damn!! i love u so strong papa~~i love him after my parents. .hheee i'm the 3rd of se7en siblings. . .i'm the one yg degil, kras kpla, manja smpai my sis n bro2 jeles to me. . . hahah. .i love my family so much. . my mum is te best mum that i av, my dad is the cool person dat i ever knew. .tanx mum & dad care me until i grow up now. .. .only GOD know how much i love them. . . i also love my fren!! my BFF's ex-clssmate smk perempuan. .rock bebeh!! friend until die. . hheee. . tanx 2 be part of my life~~~